Neskutečná smůla. Dimitrov měl na dosah skalp Sinnera, za stavu 2:0 musel v slzách skrečovat

7. 7., 22:19
Aktuality 77
WIMBLEDON - Grigor Dimitrov (34) sahal v osmifinále Wimbledonu po životním skalpu, ale místo toho musel už na pátém grandslamu v řadě skrečovat, čímž "vylepšil" vlastní nelichotivý rekord open éry. Bulhar měl souboj s Jannikem Sinnerem (23) výborně rozehraný, jenže v úvodu třetího setu se zranil a musel za stavu 6:3, 7:5, 2:2 ze svého pohledu vzdát. Lídr žebříčku Sinner bude ve čtvrtfinále čelit Benovi Sheltonovi.
Profily hráčů
Grigor Dimitrov musel kvůli zranění skrečovat (© ADRIAN DENNIS / AFP)

Sinner – Dimitrov 3:6, 5:7, 2:2 / skreč

V ideální kondici zřejmě nebyl ani Sinner. Už na začátku zápasu totiž podklouzl a zřejmě si něco udělal s pravým loktem, což bylo znatelné hlavně na forhendu. Aktuálně první muž světa nepředváděl svůj standardní výkon, chyboval i z jednoduchých pozic a proti skvěle hrajícímu Dimitrovovi se trápil.

Dimitrov si dokonce vypracoval vedení 2:0 na sety, přestože ten druhý nedokázal na první pokus dopodávat. Sinner ovšem psychickou výhodu nijak nevyužil a okamžitě si prohrál servis znovu. Bulhara tak dělil jediný set od teprve druhého skalpu světových jedniček a prvního na grandslamech.

Místo toho ale "vylepšil" svůj vlastní nelichotivý rekord open éry a už na pátém majoru v řadě skrečoval. Na 2:2 srovnal přímým bodem ze servisu, jenže si při něm přivodil zranění pravého hrudního svalu. Dimitrov ucítil ostrou bolest v této oblasti, zůstal sedět na kurtu a potřeboval okamžitou pauzu na ošetření. Konzultace s fyzioterapeutem proběhla i mimo kurt. Dimitrov se na něj vrátil v slzách a zápas skrečoval.

Sinner tak postoupil do čtvrtfinále s obrovským štěstím, protože od začátku zápasu tahal za jasně kratší konec. Navíc jen dvakrát dokázal otočit stav 0:2 na sety, kdežto Dimitrov měl bilanci 77:1 v utkáních, v nichž měl takový náskok.

"Vůbec nevím, co mám říct. Je to úžasný hráč, to jsme dneska všichni viděli," řekl zaskočený Sinner v krátkém rozhovoru na kurtu. "V minulých letech ho potkalo už tolik smůly. Doufám, že se brzy uzdraví. Tohle není konec, jaký jsme si dneska přáli vidět. Je to hrozně smutné," dodal.

Ital je ve čtvrtfinále Wimbledonu čtvrtým rokem po sobě. V tuto chvíli se i tak jedná o jeho nejhorší grandslam. Na US Open i Australian Open už minimálně jednou triumfoval, na French Open hrál před pár týdny finále, v němž proti rivalovi Carlosovi Alcarazovi nevyužil tři mečboly v řadě a nakonec prohrál.

O vyrovnání wimbledonského maxima se utká se Sheltonem. S Američanem vyhrál včetně semifinále na letošním Australian Open posledních pět střetnutí a ve vzájemné bilanci dominuje 5:1.

Shelton i na třetím letošním grandslamu porazil Itala Lorenza Sonega. Po čtvrtfinále na Australian Open a prvním kole na French Open našel recept i v osmifinále Wimbledonu, v němž americký favorit zvítězil 3:6, 6:1, 7:6, 7:5. V All England Clubu poprvé postoupil do čtvrtfinále a bude usilovat o vyrovnání grandslamového maxima.

Výsledky dvouhry mužů ve Wimbledonu

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz

Komentáře

77
Přidat komentář
Ondra979
jak vidite tiperi finalove obsazeni ted? ja uz zacinam fakt vic verit Djokovicovi, nez Sinnerovi, ale porad je to relativne otevrene..uvidime, jak Sinner zahraje QF, to dost napovi, s Djokovicem pocitam do SF uz temer jiste, Cobolli sice hraje dobre, ale na toto jeste nema...a z druhe pulky je tam Carlos, ktereho by mohl mozna ohrozit Frizt, ale mel by ho stejne Carlos nakonec porazit. Levak Norrie je sice trochu tricky, ale jak si zvykne na jeho servis, tak by ho mel zmaknout, set ztratit muze ale vic by nemel..snad nebude mit moc "vypadku"
Reagovat
Matej1977
Teď je tam spousta neznámých. Víc naznačí jejich čtvrtfinálové zápasy se Sheltonem a Cobollim.

Jinak pokud by došlo na jejich SF a oba hráli dobře, tak tipuji, že rozhodně několik relativně málo detailů / klíčových bodů, jak tomu bylo třeba ve finále OH s Alcarazem, ale svým způsobem i ve ČF letošního AO taky s Alkačem. Tam měl Carlos několik šancí či pološancí vrátit se do zápasu, ale Nole buď tyto body zahrál výborně, nebo Alkáč blbě (např. při pokusu o razantní forhend přestřelil o XXX metrů, jak se mu celkem pravidelně stává).
Reagovat
Ondra979
jj QF hodne napovi, Sinner ani mozna nenastoupi, coz by byla skoda..myslel jsi pak pripadne finale Djoker vs Alcaraz a to muze byt opravdu hodne vyrovnane..Alcaraz by mel mit na to ho porazit, ale bude to fakt o detailech asi tentokrat..tak uvidime, jestli se toho velkeho finale dockame
Reagovat
Matej1977
Tak mě se nechce věřit, že by naražený loket na trávě mohl způsobit nějaké vážnější zranění, kvůli kterému by z turnaje odstoupil. Jo, na hardu, to by bylo něco jiného.

Plus ve zbytku zápasu s Dimim stejnak nevypadal, že by mu to působilo až tak velké / extrémní problémy.
Reagovat
Ondra979
kurz na celkove vitezstvi ma ted nejnizsi Alcaraz, ale Djokovic uz stahuje Sinnera, coz dava smysl..je docela mozne, ze bude finale mezi nimi a Sinner vypadne bud uz v QF ,nebo v SF..pokud nebude uplne fit tak to je jeste vic pravdepodobne
Reagovat
Stan_Borowitz
Taky se včera krásně ukázalo, jak mimo jsou ty velkohubé marketingové kecy, kterak ALK+SIN posunuli a zrychlili tenis oproti éře Big3, jak jsou "o parník napřed" před všemi ostatními a tak dále, vždyť to všichni znáte.
Reagovat
Matej1977
To se ale týkalo jejich utkání na antuce na RG. O Sinnerovi na trávě patrně nikdo nikdy zatím neřekl, že by se byť jen vzdáleně přiblížil svými výkony Big3 nebo Samprasovi.

Pravděpodobně na té trávě není zatím ani na úrovni Djokoviče z let 2011 až 2013.
Reagovat
Stan_Borowitz
O tom "parníku napřed" se tady psalo v nějakém článku před WB. A jinak samozřejmě, máš pravdu. Řeč byla hlavně o finále na RG. To byla část té absurdity, že se o té nebývalé rychlosti psalo v souvislosti s hrou na nejpomalejší antuce ze všech pomalých antuk (možná s výjimkou Říma), která je na Chartierovi. Když to (hodně) přeženu, občas si pro legraci zahrajeme tenis v tělocvičně s molitanovým míčkem na líný tenis a taky to vypadá neuvěřitelně skvěle, co všechno nestihneme doběhnout a jaké neuvěřitelné výměny zahrát. Akorát winner se dává fakt těžko.

Nijak ale nechci snižovat jejich výkony, jsou to skvělí hráči, jen se mi trochu příčí ten marketingový kolovrátek velkohubých výroků. Spousta lidí si tady stěžuje na bulvární titulky, ale to je pořád o tom samém. Pořád si prostě nějak nemůžu zvyknout, že je to celé už víc showbusiness než sport...
Reagovat
Matej1977
NJN, ale v Nadalově éře holt ta finále byla maximálně na čtyři sety,takže to skoro nikdy nebyla až takhle dramatická a napínavá podívaná.

Jenom Puerta v roce 2004 podával na zisk čtvrtého setu, Federer to jednou ve čtvrtém setu dotáhl do tiebreaku a Djokovič v roce 2012, když začalo mrholit, vyhrál od začátku třetího setu snad 8 gamů v řadě, než to kvůli přerušili.
Reagovat
Stan_Borowitz
Souhlasím, rozhodně tak dramatická nebyla, protože Nadal v nejlepších letech byl skutečně na antuce "o parník" před ostatními. Kdoví, jestli někdy bude lepší hráč na tomto povrchu. Možná až budou hrát "augmented players", ale mezi lidmi, jak je známe dnes, sotva.
Reagovat
Matej1977
O nejzajímavější finále RG jsme za Nadalovy éry přišli asi v roce 2011, kdy Federer těsně porazil v SF Djokoviče a pak ve finále sám nedokázal zužitkovat to, že Nadal první tři sety nehrál na své poměry nijak zvlášť dobře.

A v roce 2014 ve finále Nadal proti Djokovičovi hrál taky podstatně hůř než v v jejich předchozích zápasech z roku 2012 a 2013, ale Djokovic konce druhého setu víceméně úplně odešel.

Plus Nadalovu verzi z roku 2015 a 2016 by Alcaraz, Djokovič (z roku 2011 a nasl.) a možná i Sinner z letošního RG pode mě dokázali porazit nebo minimálně by s nimi Nadal měl daleko, daleko více práce než s Federerem, na něhož mu tehdy na antuce stačila naprosto jednoduchá, přímočará až primitivní taktika.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ano, ten neproměněný setball za stavu 5-2 a 40-30 na podání Nadala v prvním setu, to byla hrozná škoda. Tam tuším Federer zahrál špatně dropshot z voleje, jestli si to dobře pamatuju. Nadal následně vyhrál pět her v řadě, čímž otočil skóre a získal první set poměrem 7-5. A bylo vymalováno.

Podle mne v té fázi jejich vzájemné rivality už to bylo na antuce podobné, jako se tvrdí o zápase sumo, že se o vítězi rozhoduje v rituální fázi ma-ai, ještě před prvním kontaktem. Kdyby FED vyhrál ten první set, mohlo se jít do pětiseťáku, ale stejně by na 90 % nakonec nevyhrál.
Reagovat
Cico93
Obrovská športová smola. Dúfam, že už len z princípu ten Wimbledon Sinner nevyhraje.
Reagovat
Patt
Naopak předpokládám, že to kvůli tomu vyhraje. Tak to chodí.
Reagovat
Matej1977
Bráno doslova, v historii (tedy aspoň v open éře) se stalo čtyřikrát, že někdo na grandslamu vedl 2:0 na sety a pak v průběhu třetího setu musel zápas skrečovat. A nikdo z takto postoupivších hráčů následně turnaj nevyhrál.

https://www.menstennisforums.com/threads/players-winning-a-slam-after-advancing-on-a-retirement-in-a-match-they-were-losing.1037410/?post_id=43441833&nested_view=1&sortby=oldest#post-43441833

Sinner ale může být v tomto směru historickým případem.
Reagovat
Matej1977
Je taky otázka, zda bylo nezbytně nutné zatahovat po druhém setu střechu, když údajně zbývala více než hodina světla. Protože tam pak byla minut malbě 25 minutová pauza, během níž hráči po předchozím vysokém nasazení vychladli, což mohlo přispět k Dimiho zranění.

Anebo proč tedy tu střechu nezatahli už před začátkem zápasu.

Mi to připadá dost nešťastné, dělat takhle dlouhé pauzy uprostřed západu.

Andy Murray to též kritizoval:
https://x. com/andy_murray/status/1942305344174108737
Reagovat
Matej1977
Btw, zde je zakázáno vkládat odkazy na Twitter? Jsem to musel rozdělit.
Reagovat
KvitkaBitka
Buď už sticha, chytrolíne
Reagovat
Stan_Borowitz
Sinner propásl možná jedinečnou příležitost zapsat se do historie a zároveň definitivně smazat ten dopingový škraloup tím, že by záas vzdal dřív než Dimitrov. Jeho škoda...
Reagovat
Mantra
Je to zmetek
Reagovat
Hook2424
Co to je za blbost? Dimitrov by nemohl pokračovat v turnaji a proti Scheltonovi by nenastoupil. Navíc je obrovský finanční rozdíl mezi tím postoupit a nepostoupit. Ani nikde není napsáno, že by to Sinner neotočil.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak proti Scheltonovi rozhodně nenastoupí ani Sinner...

Ale k věci: Je to otázka morálky a v té se na "možná by" nehraje. Prostě do vody pro topícího se skočíš, i když sám riskuješ utonutí, nebo neskočíš, protože "nikde není psáno, že by ke břehu nedoplaval sám". V okamžiku, kdy utkání takto nešťastně skončilo, v něm Sinner jasně prohrával, cokoli o dalším možném vývoji jsou jen spekulace. A peníze? Neměly by v takovém případě hrát roli, navíc když jich Sinner vyděláno už má na 10 životů.

Ale aby nedošlo k omylu, já mu to nevyčítám, já jen píšu, jakou jedinečnou šanci propásl. Mohl být oslavovaný hrdina, takhle bude jen tenista, co byl přistižen při dopingu a nebyl za to řádně potrestán, a pak ještě (možná) vyhrál WB, když mu v prohraném zápase skrečoval soupeř.
Reagovat
elsky
Jako v momentě, kdy se Dimitrov zranil, měl Sinner vzdát? A jako omluvu za mastičku? Stane, tak nějak nevím, to bych asi nebyl sám, kdo by to nepochopil..
Reagovat
Stan_Borowitz
Mohl k tomu mít nějakou hezkou řeč. A navíc by to Grigor určitě odmítl, takže by to nakonec dopadlo stejně, ale získal by obrovské plusové body...
Reagovat
dorsch2
jj prepasol sancu stat sa idyotom roka, doteraz ma to este nikdy nenapadlo, ale fantazii a kreativite sa medze nekladu:)
Reagovat
dorsch2
na druhej strane, by sa o tom pocine hovorilo este dlho po jeho kariere, prinajhorsom by bol prvy, to nie je az tak blby napad, hlavne pre hracov druheho sledu, ktory nemaju az tak moc co stratit, dal by sa na tom dal postavit marketing, napisat knihu a pod.
Reagovat
Stan_Borowitz
Přesně tak jsem to myslel... zapsal by se do historie. A v pozitivním smyslu.
Reagovat
Ondra979
tak to je fakt blbost ..jednak "pristizen pri dopingu" je nesmysl, o vysce trestu za to pochybeni by se dalo debatovat, ale podle me je to takto v poradku, v neporadku jsou nektere jine pripady, i kdyz kazdy je specificky..nebyl zadny duvod tohleto delat, kazdy chce vyhrat a on jeste mel sanci to otocit a nemuze za to..kdyz vypadne v QF nebo SF, bude to ferovka, kdyz treba vyhraje, tak taky
Reagovat
Stan_Borowitz
Taková jsou pravidla, já jsem je nevymyslel. Nález zakázané látky = přistižení při dopingu. Ani to s tím mírným trestem není z mé hlavy, ozvali se i jiní tenisté, kteří za analogické provinění dostali třeba 2 roky zákazu činnosti.

Ale opět zdůrazňuji, že mu to nevyčítám a samozřejmě, že když vyhraje celý WB (nenechá se zase masírovat masérem, co si maže ruce zakázanými látkami), bude to ok a já s tím nemám problém (i když fandím Alcarazovi, protože jeho hra se mi líbí víc). Jen by si hodně zlepšil to pošramocené PR. A jak píšu výše, Grigor by to stejně nepřipustil, takže by šel dál tak jako tak, akorát s puncem hrdiny, který chtěl udělat něco, co ještě nikdo předtím nezkusil...
Reagovat
Ondra979
tak to teda neni..nalez zakazane latky, resp nejakeho mnozstvi, ktere bylo tady velmi male, neznamena automaticky doping, paddy to tady rozebiral, je to poruseni pravidel, o tom neni sporu, ale tohle nebyl rozhodne doping..zbytek nema cenu komentovat
Reagovat
paddy
ty máš asi na mysli vliv na výkonnost
je nutno rozlišit význam slova doping pro veřejnost vs. regulace
- veřejnost vnímá doping jako zvýšení výkonnosti (užší pohled)
- regulace definuje doping jako široký seznam věcí vč. zmeškání testu, spolčování atd. - za něco lze uložit i nulový trest (No Significant Fault or Negligence)

např. u zmeškání testu nikdo neví, zda to byl hlupák nebo úmysl vyhnout se pozitivnímu testu, a proto je to nutné považovat za presumpci viny, jinak by sportovci odmítali testy, když by to bylo beztrestné
při autonehodě lidi odmítají test na alkohol - inteligentní člověk si dá dohromady, že ten člověk pil, jinak by se lehce mohl zbavit podezření

u Sinnera bylo naměřeno stopové množství, které nemělo vliv na výkonnost (viz rozsudek přípravu)
od r. 2027 budou případy Sinner, Swiatek a Bartůňková považovány za neporušující pravidla (bez trestu)
proto se nyní tenisté bojí cokoli vzít, protože to může znamenat stopové množství a trest - pravidla byla proto změněna
Reagovat
paddy
Porušení antidopingových pravidel jsou definována takto:

2.1 Přítomnost Zakázané látky nebo jejích Metabolitů nebo Markerů ve Vzorku Sportovce
2.2 Použití nebo Pokus o Použití Zakázané látky nebo Zakázané metody Sportovcem
2.3 Vyhýbání se, odmítnutí nebo nedostavení se k odběru Vzorku ze strany Sportovce
2.4 Porušení povinnosti informovat o místě pobytu
2.5 Podvádění nebo Pokus o Podvádění v průběhu kterékoli části Dopingové kontroly ze strany Sportovce či jiné Osoby
2.6 Držení Zakázané látky nebo Zakázané metody Sportovcem či Doprovodným personálem Sportovce
2.7 Obchodování nebo Pokus o Obchodování s jakoukoli Zakázanou látkou nebo Zakázanou metodou Sportovcem či jinou Osobou
2.8 Podání nebo Pokus o Podání jakékoli Zakázané látky nebo Zakázané metody Sportovci Při Soutěži jakýmkoli Sportovcem či jinou osobou, nebo Podání nebo Pokus o Podání jakékoli Zakázané látky nebo Zakázané metody, které jsou zakázány Mimo Soutěž, Sportovci v období Mimo Soutěž
2.9 Spoluúčast nebo Pokus o spoluúčast Sportovcem nebo jinou Osobou
2.10 Zakázané spolčování Sportovcem nebo jinou Osobou
2.11 Jednání Sportovce nebo jiné Osoby s cílem odradit od nahlášení nebo se mstít za nahlášení orgánům

------
zde je i odkaz na seznam zakázaných látek
https://www.antidoping.cz/zakazane-latky/co-je-to-doping
Reagovat
paddy
Sinner jde zítra na MRI

Limitovan na servisu a forehandu, a tak si můžete dělat "objektivní" závěry z dnešního zápasu smile

Rychlost servisu o 5 km/h nižší než v předchozích zápasech
Reagovat
Stan_Borowitz
5 km/h je 2,5 % z 200 km/h, to je dvakrát míň než tolerance měření. Promiň, ale dost to připomíná toto:

vojta912
07.07.2025 19:23
Po prvním setu jsem měl napsanou zprávu o závažných zdravotních problémech, nakonec jsem dostal pokyn ponechat napsanou bez datumu.
Dr. Nikola Zraňovič, Bělehrad
Reagovat
Matej1977
Plus vzhledem k tomu, jaký tlak Dimi často vyvíjel na jeho druhý servis, se možná rozhodl trochu ubrat na rychlosti prvního podání, aby mu častěji padalo do dvorce.

Nicméně to, že má na trávě napr. v porovnání s Alcarazem a Djokovicem horší pohyb, to bylo patrné i ve prvních dvou setech s Nardim a druhém setu s Martinezem.

A dnes s Dimitrovem upadl nebo zůstal beznadějně trčet v rohu kurtu celkem dostkrat. Při jednom takovém pádu hned na začátku zápasu si ostatně dle svých slov narazil ten loket.
Reagovat
vojta912
Reagovat
paddy
Dimitrov nemá takovou smůlu, jak to vypadá

wins by retirement 14:0
losses by retirement 0:16
wins by walkover 5:0
losses by walkover 0:1

celkem 19:17 v jeho prospěch, tzn. je v čistém zisku smile
Reagovat
paddy
největší klikař je Djokovič smile

Djokovič celkem 49:17 (+32)
wins by RET 33:0
losses by RET 0:15
wins by W/O 16:0
losses by W/O 0:2

Federer celkem 35:5 (+30)
wins by RET 21:0
losses by RET 0:0 smile
wins by W/O 14:0
losses by W/O 0:5

Murray celkem 32:12 (+20)
wins by RET 22:0
losses by RET 0:5
wins by W/O 10:0
losses by W/O 0:7

Nadal celkem 36:17 (+19)
wins by RET 25:0
losses by RET 0:10
wins by W/O 11:0
losses by W/O 0:7

Del Potro celkem 20:21 (-1)
wins by RET 16:0
losses by RET 0:17
wins by W/O 4:0
losses by W/O 0:4

Sampras celkem 9:15 (-6)
wins by RET 5:0
losses by RET 0:7
wins by W/O 4:0
losses by W/O 0:8
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Dobrá statistika. Upřímně. Smím se zeptat, jak jste na ni přišel? Zadal jste dotaz AI? Pokud ano, které? Neptám se proto, že bych těm datům nevěřil. Ptám se pro inspiraci.
Reagovat
paddy
www.tennisabstract.com
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Díky. Znám, ale i přesto díky moc.
Reagovat
Ereinion
AI bych v tomhle moc nevěřil, často píše nesmysly, vyzkoušeno...
Reagovat
Stan_Borowitz
Neuvěřitelné, jak pro tělo šetrný tenis hrál Federer, a přesto dokázal vyhrát 20 GS titulů.
Reagovat
Mantra
Z toho je vidět, jak byli soupeři tak podělaní, že ani raději nenastoupili
Reagovat
PTP
Grigore už tě teda fakt nepotěší,
žes vedl 2:0 nad PopeNejkou zdejší.
Ať pozná prsní sval, oč je Jannik lepší.
Reagovat
Matej1977
Sinner hlavně dnes ukázal, jak je na trávě zranitelný proti někomu, kdo má silný první servis, umí razantně zakončovat od základní čáry i na síti, hraje čopy s nízkým odskokem, dokáže zahrát nečekaný kraťas atd.

A ve všech těchto aspektech s možnou výjimkou cčopovaneho bekhendu (a výkyvů na prvním podání) je Alcaraz ještě lepší, mnohdy i podstatně.

Jako fakt nevím, čím chce dobře hrajícího Alkače na trávě porazit, když mu ani moc nepíše první servis (a dlouhodobě má dost nízká procenta prvního podání, tj. často musí hrát třeba 45 % fiftynu přes druhé podání).
Reagovat
paddy
zranitelný či zraněný Sinner, to může být rozdíl
Reagovat
Ereinion
no dnešní zápas ukázal, že by s ním Roger asi v pohodě zametl nicméně Alcaraz hraje dost odlišný styl a pokud bude Sinner zdravej (což je otázka), je to za mě v podstatě 50:50
Reagovat
Matej1977
Uvidíme. Pro mě by ve finále Wimbledonu byl jednoznačným favoritem Alkáč, ledaže by Sinner brutálně hodně vybočil ze svého typického standardu a podával a hrál tak výborně, jak jej hrát ještě nikdo nikdy neviděl.

Protože např. pokud opět dá do kurtu 60 a méně procent prvního podání, jak je u něj standardem, tak bude na trávě z Alcarazovi agresivního returnu ještě daleko víc ihned pod tlakem než na RG.

A pokud Carlos bude podávat tak jako proti Rubljovovi (22 es), bude těžké ho na trávě breaknout i pro Sinnera, ač určitě returnuje první podání daleko líp než Rubljov.
Reagovat
Ondra979
no to je fakt pech..kdo by to Dimovi nepral, silenost. samozrejme, mozna by to jeste otocil, ale nemusel by..dokazal to ale uz i ve finale GS, takze uplne nemozne by to asi nebylo. pokud ma Sinner vyhrat, tak musi porazit Alcaraze ve finale, jinak to nebude mit hodnotu, idealne i Djokovice. dnesni vykon by na to ale nestacil nicmene kazdy zapas je jiny..
Reagovat
Matej1977
Finále AO 2024 otočil, ale asi tam velkou roli hrálo i to, že Medvědovi po všech těch jeho předchozích maratonských zápasech na tomto turnaji došla šťáva. Že se ve druhé půlce zapasu začal pohybovat daleko hůř, to bylo myslím evidentní.
Reagovat
HankMoody
Myslím si, že je jasně vidět, že Dimitrovovo tělo už tyhle delší zápasy jednoduše nezvládá. Ty skreče přichází prakticky výhradně na grandslamech. Je otázkou, zda má smysl je dál hrát a obecně se nejspíš blíží konec jeho kariéry. Paradoxně mi přitom přijde, že teď hraje fakt skvělý tenis, možná i díky zkušenostem, který nasbíral.

Nesouhlasím ale s tím, že to byl prakticky vyhraném zápas. Sinner to pořád mohl otočit, sice Dimitrovovi chyběl set, ale to je proti Sinnerovi strašně moc práce stále.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
mluvíš mi z duše. Gríšu mám moc rád, jak chováním, tak herním stylem, a proto, když jsem viděl retired, řekl jsem si doprd.. zase. Ať se na to radši vykašle, dyť to musí být hrozný mít skvěle rozehrané zápasy na GS proti nejlepším a pak se sbalit a jít...

Je to určitě velké dilema - hrát x nehrát GS, ale velké zápasy už na nich prostě nevyhraje. Možná tak 2-3 kola s hráči top50 3:0.
Reagovat
Hook2424
Evidentně dokázal, že s nejlepšími dovede odvézt dobrý výkon. Prsní sval si urval, protože schládnul při zatahování střechy.
Reagovat
vojta912
Skrečařstí lordi.
Učedník Dard Machylus
Mistr Dard Dimitrus
Reagovat
farr
Doufám, že Sinnera vystřílí z kurtu ten mladej Amígo. Návod jak na to dostal víc než dobrej. Nepamatuju míň zasloužené QF na GS teda. Hrál hrozně a výhra mu spadla do klína z nebes/pekla ať si každý vybere...
Reagovat
misoSK
Servis má Shelton takisto výborný, ale obávam sa, že v medzihre nebude pre Sinnera takou hrozbou ako Dimitrov. Chýba mu väčšia úderová variabilita, presne to, čím včera Grigor deptal Jannika. Grigorov tenis má stále ešte prvky starej školy, čo na tráve na týchto mladých strojových borcov platí.
Reagovat
Matej1977
Navíc na trávě i hůř returnuje první servis než Dimi, jeho bekhend obouruč je ve výměnách od základní čáry se Sinnerem zpravidla dost nestabilní a jeho čop není na trávě srovnatelně nepříjemný jako Dimitrovovův. Ale uvidíme.
Reagovat
vojta912
Vynikající mistře. Kam se hrabe Macháč, to se nedá srovnat.
Reagovat
No-le
To je prostě obrovská sportovní tragédie. Jsem si téměř jistý, že by Hříšník prohrál. Snad ještě nikdy jsem neviděl, že by někdo postoupil z takhle prakticky prohraného zápasu.
Reagovat
pantera1
Tohle je fakt neuvěřitelné . Kdyby to byl kdokoliv jiný, ale zrovna hříšník takhle postoupí.
Reagovat
PTP
Modlitba nového papeže má tu sílu ještě neředěnou
Reagovat
Patik
Najhoršie je natom.ze aj napriek tomu môže vyhrať Wimbledon a nikto si ani nespomenie nato že mal vypadnúť.
Reagovat
pantera1
Ve Vatikánu se dneska modlili non stop
Reagovat
PTP
Skoro stejně
Reagovat
pantera1
Jsme sehraní
Reagovat
No-le
Tak samozřejmě..
Reagovat
alcaraz.dva
Dle této teorie bych měl vypadnout pokaždé, kdyz na GS prohrává 0:2 po zhruba dvou hodinách hry
Reagovat
Ereinion
Já spíš myslím, že by to Sinner ještě otočil...nicméně sám asi nebyl 100%, měl problém s loktem. Strašná smůla pro Grigora, na druhou stranu je to 5. skreč na GS v řadě, takže to není úplně překvapení...
Reagovat
Tomas_Smid_fan
bohužel by asi bylo větší překvapení, kdyby proti Jankovi neskrečoval
Reagovat
Georgino
Mám pocit, že Sinner byl dnes nějak limitovanej. Na jeho poměry asi nejhorší výkon.
Reagovat
frenkie57
Určitě, nebyl to on, ale Gríša hrál výborně. Kdyby vydržel zdravotně, bůhví jak by to dopadlo. Jenže na kdyby se nehraje....
Reagovat
dappe
Prakticky prohraný zápas
Reagovat
HankMoody
Samozřejmě naprostý nesmysl no. Pořád byl Sinner asi 2,05, což i reálně odpovídalo těm šancím.
Reagovat
dappe
Je sice pravda, že Sinner měl zdravotní problémy také, ale už koncem druhého setu bylo evidentní, že Dimitrov vadne. Otázkou bylo jen, zda se Sinner srovná, pak by to bylo úplně otevřené.
Reagovat
Matej1977
No nevím, že začne Dimi netrefovat první podání, kdykoliv se přiblíží zisku vedení 2:0 na sety na grandslamu, to ještě není známkou tělesného vadnutí, ale u něj spíš běžný psychicky ukaž (bohužel).

Sinner by to samozřejmě měl být schopen otočit, teoreticky stačilo se soustředit na gamy při vlastním podání a obrazně řečeno čekat, až na servisu přijde Dimiho slabšího chvilka ... která ostatně jednou přišla i v prvním setu a dvakrát za sebou v závěru druhého setu, akorát ty šance Sinner nevyužil. V tom posledním gamu druhého setu například při poslední shodě udělal sám dvě chyby za sebou.
Reagovat
farr
Kdyby tetka měla gule byl by to strejc. Nicméně neměl postoupit nikdo. Tohle je fraška...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist