Menšík je poprvé ve čtvrtfinále grandslamu! Na French Open ustál i šílenou bitvu s Rubljovem

31. 5., 18:45
Aktuality 538
FRENCH OPEN - Jakub Menšík urval další brutální bitvu na letošním French Open a poprvé v kariéře si zahraje čtvrtfinále na grandslamové scéně. Poslední český zástupce ve dvouhře ztratil vedení o dva sety, ale nakonec sebral zbytky sil a nebezpečného Andreje Rubljova po téměř čtyřech hodinách boje přemohl 6:3, 7:6, 4:6, 2:6, 6:3.
Profily hráčů
Jakub Menšík je poprvé ve čtvrtfinále grandslamu (© ALAIN JOCARD / AFP)

Menšík – Rubljov 6:3, 7:6, 4:6, 2:6, 6:3

Menšík se chvíli přizpůsoboval úplně jiným podmínkám než v předchozích zápasech. V Paříži už není takové horko a antuka je ve večerních hodinách bez ohledu na počasí pomalejší. Hned v úvodním gamu nabídl Rubljovovi brejkbol, nicméně v delší výměně si s hrozbou skvěle poradil.

Hned vzápětí přišla odměna a český tenista sám slavil brejk. S jeho potvrzením měl však potíže a zase zkušeného Rusa pustil k brejkbolové příležitosti. Ani tentokrát ale brejk nepřipustil a i díky chybám soupeře zvýšil na 3:0.

Český tenista mohl rozhozeného Rubljova ještě víc nalomit za stavu 4:1. Ani jeden ze tří brejkbolů však nevyužil. Na úvodní dva zkazil dvakrát po sobě return a pak zahrál nepovedený kraťas. Rus nakonec skóre snížil, ale Menšík si znovu udržel podání a náskok brejku si hlídal. Zase ovšem musel odvracet brejkbol, tentokrát uspěl esem. Další brejk už tento set nenabídl a po 45 minutách ho získal Čech.

Agresivní hrou se Menšík prezentoval i na začátku druhé sady a ve třetím gamu mohl Rubljovovi znovu prorazit servis. Ruský tenista ale sérii dvou brejkbolů nekompromisně zlikvidoval a brejk nepřipustil. O dvě hry později už se aktivně hrající Menšík konečně dočkal. Rubljov sice vyřešil obrovské manko 0:40 a celkem čtyři brejkboly, avšak na pátý už odpověď nenašel.

S potvrzením zaslouženého brejku neměl poslední český zástupce ve dvouhře na letošním French Open žádné potíže a čistou hrou upravil na 4:2. Menšík ale nedokázal tento set dopodávat. Rubljov zvýšil v desátém gamu svou agresivitu, vynutil si chyby, získal svůj první brejk v zápase a srovnal na 5:5.

Rozhodnout nakonec musel tie-break. Menšík v něm dohnal ztrátu 1:3, za stavu 4:4 zaúřadoval na síti a měl v zádech minibrejk. Ten však zahodil dvojchybou. I tak se ale dostal k setbolu jako první, nicméně ruský hráč si s ním poradil a srovnal na 6:6. Menšík si ale hned vzápětí vypracoval další setbol. Tentokrát ho měl na servisu a kombinací skvělého podání a přesného bekhendu po čáře ho proměnil.

Vstup do třetího setu se Menšíkovi naopak vůbec nepodařil. V úvodním gamu až příliš chyboval a pustil Rubljova do brejku, který Rus následně potvrdil. V předchozích dvou dějstvích trápil Rubljova na jeho servisu takřka neustále, ale v této sadě se možná i kvůli chybějící energii vůbec k ničemu nedostal. Nepomohly mu ani dva nekompromisně odvrácené setboly za stavu 3:5. Jeho protivník pak set snadno uzavřel.

Ani delší pauza na toaletu Menšíkovi nepomohla. Bylo vidět, že Rubljov má mnohem víc sil. Český tenista i do čtvrtého dějství vstoupil příliš velkým počtem nevynucených chyb a prohraným servisem. Tentokrát ale okamžitě zareagoval, když přidal na agresivitě a vzal si ztracené podání zpátky. Byl to však jen jeden povedenější moment po dlouhé době a Rubljov ihned a snadno svůj náskok brejku obnovil.

Zatímco Menšík dál kupil chyby, Rubljov hrál výborně a zaslouženě si vypracoval vedení 4:1 se dvěma brejky. Čech se ještě snažil takřka prohraný set zdramatizovat, ale ruský rodák všech pět brejkbolů smazal a luxusní náskok si vzít nenechal. Po více než třech hodinách boje tak přišlo na řadu rozhodující dějství.

Hrozivý vstup do třetího setu v řadě Menšík nepřipustil. Naopak to vypadalo, že sebral poslední zbytky sil a bude hrát velmi agresivně. V rozhodující sadě začal čistou hrou na servisu a celkově byl na něm dlouho jistější než Rubljov.

Agresivní hra nesla ovoce a první brejkbol v tomto setu si připsal Menšík v osmé hře. A svou šanci český tenista fantasticky využil dělovým forhendem po čáře, na který se Rubljov mohl jen podívat. Menšík tak měl možnost napínavou bitvu dopodávat. To se neobešlo bez komplikací a Čech musel likvidovat dva brejkboly. V takto kritických chvílích však zachoval chladnou hlavu a pak proměnil esem svůj první mečbol.

Menšík se stal na letošním French Open specialistou na náročné bitvy, které mu v minulosti na grandslamech dělaly velké potíže. Do turnaje sice vstoupil jasným vítězstvím nad Titouanem Droguetem, ale pak ustál neskutečné bitvy s Marianem Navonem a Rubljovem a mezitím se oklepal z kanára a zdolal ve čtyřech setech neoblíbeného Alexe de Minaura. Svou bilanci v pětisetových zápasech vylepšil v Paříži na 4:6.

Jednalo se vlastně o jeho první grandslamové osmifinále. Takto daleko se sice podíval i na letošním Australian Open, ale kvůli zranění nenastoupil proti svému idolu Novakovi Djokovičovi. Proti Rubljovovi uspěl i ve třetím vzájemném souboji, ale stejně jako předloni v Dauhá a Šanghaji měl plné ruce práce.

Statistiky zápasu.Statistiky zápasu. (@ Livesport / Enetpulse)

Po vypadnutí světové jedničky Jannika Sinnera a rekordmana Djokoviče je letošní French Open velmi otevřené a za týden v neděli pozná zbrusu nového grandslamového šampiona. Ve hře je i Menšík, ale musí co nejlépe zregenerovat, protože jeho premiérové čtvrtfinále na grandslamech bude s největší pravděpodobností zatím nejtěžší výzvou na turnaji.

V úterý ho totiž čeká souboj s hvězdným mladým talentem Joaem Fonsecou, který si poradil s Casperem Ruudem po setech 7:5, 7:6, 5:7 a 6:2.

Výsledky dvouhry mužů na French Open

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz

Komentáře

538
Přidat komentář
Ondra979
no musim to jeste shrnout, absolutne jste me nepresvedcili, ze to neni ted tak trochu beckovy turnaj, fakta jsou na me strane, staci se podivat na lonske slozeni SF. Ale to neznamena, ze se tam nehraje pekny tenis, to je nikdy nezpochybnil a ze vas to muze bavit. Me uz ted zajima jen Mensa, a pak jestli to Zverev nezkoni, kdyz "vyhral v loterii", ale na to se divat nemusim..sledovanost bude jiste o dost nizsi nez loni, to je uz ted jiste..
Reagovat
Georgino
Kubovy šance vidím tak 40:60.
Reagovat
Georgino
...teda ne na celkové vítězství , myslím tím čtvrtfinále.
Reagovat
PTP
Fonsecovi dávám set, maximálně dva.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Maximálně 3?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
to je ovšem šokující, že večerní duel mezi Fonsecou a Ruudem stále probíhá.
Reagovat
sojka1
ha, uz to vidim..... :-))
Reagovat
Georgino
Ta věc na Wimbledonu trvala ještě dýl, ne?
Reagovat
Ondra979
jinak se jen potvrzuje, ze pri vsi ucte ke vsem hracum v poli je to ted beckovy turnaj, ale kdyby to nahodou vyhral Mensik, tak mi to vadit nebude :)
Reagovat
darek.vrana
Jakýpak béčkový turnaj... Takhle to dřív bývalo normální, GS bývaly otevřenější, až s příchodem big 3 to začalo být dané předem.
Reagovat
Ondra979
ale me nezajima, co bylo normalni. bez dua Sinnalc je to beckovy turnaj, tady by na ne jednoduse nikdo nemel, Alcaraz ma omluvenku, ale je to skoda, na Sinnera letos na antuce po tenisove strane nikdo vyjma prave jeste zdraveho Alcaraze nikdo nemel..tak to je a kdo tvrdi opak lze si do kapsy, at se vrati a nekdo je porazi v tenisovem klani, ne pres cyklisticky hladak nebo co to Sinner chytl..kdyby hral vecer, tak se to temer jiste nestalo
Reagovat
tenisman1233
Žádný béčkový turnaj to není.Sinner se normálně účastnil,jen mu prostě a jednoduše došlo.Byl bych také rád ,kdyby ho někdo porazil čistě sportovním výkonem,ale tenis je dnes i fyzickým sportem .
Alcaraz chybí kvůli zranění ,ale všichni ostatní z Top 20 buď už vypadli nebo jsou v turnaji.
Reagovat
Ondra979
tak urcite..to vykladej holubum..Zverev nebo kdokoliv jiny kdo vyhraje by nevyhrali, kdyby Sinner hral vecer, tak to je..ale at si to uziji, nekdo musi byt jednookym kralem
Reagovat
darek.vrana
Vždycky někdo chybí, na to se historie neptá. Tenis nejsou jen údery. Fyzička, zdraví, psychika, to všechno k tomu patří. Že někdo nemá na to vyhrát po dvou hodinách na sluníčku, je jeho problém.
Reagovat
Ondra979
ale ze by nekdy chybel nejvetsi favorit z tohoto bizarniho ne primo tenisoveho duvodu, to snad historie nepamatuje. Dokazal to, co zatim jen Rafa, vyhrat vsechny antukova masters v jedne sezone takze kdo chce, tak si to lehce zjisti, to je anomalie naprosto mimoradna a letosni vitez nebude nejlepsi antukar sezony
Reagovat
darek.vrana
Prosím tě, byly doby, kdy spousta hráčů některé gs vynechávala. Austrálie nebo Paříž měla často mnohem slabší obsazení a kolikrát chyběla celá špička a nikoho to dneska nezajímá. Když hrála Renata Tomanová finále AO 1976, tak bylo v pavouku 32 hráček, skoro samé Australanky a jen 5 hraček z top 50. Řeší to dneska někdo? Neřeší.
Reagovat
Ondra979
tak dnes je prece jen jina doba, uplne jine penize, vetsi medialni pozornost..podle me to vliv na turnaj ma a to proste negativni, je to dost velka anomalie a vitez nebude nejlepsi antukar sezony
Reagovat
darek.vrana
A to je nějaké pravidlo, že vítěz musí být nejlepší antukář sezóny?
Reagovat
Ondra979
ne, ale pokud mas jednoho naprosto dominantniho hrace antuky, tak by ho mel nekdo porazit fair and square..to se tady nestalo
Reagovat
tenisman1233
2015-Wawrinka(1 SF na antuce,jinak osmi
2016-Djokovič (tady šlo o nejlepšího hráče na antuce)
2017-Nadal(nejlepší antukář)
2018-Nadal-nejlepší antukář
2019-Nadal (s Nolem 50-50 antuka)
2021-Djokovič(jen jedno finále)
2022-Nadal(osmi+QF)
2023-Djokovič(2×osmi)
2024-Alcaraz(QF,jinak nehrál)
2025-Alcaraz(bez debat nejlepší na antuce)
Nestává se tak často, že by FO ovládl nejlepší antukář sezóny.
Reagovat
Ondra979
jo, tohle beru, ale neni tam zohlednena vaha toho RG, ktera je vzdy nejvetsi, pokud je v poli vetsina top favoritu, coz driv byl jen hlavne Nadal, pripadne pak Djok..ted to plati pro duo Sincaraz naprosto bez debat, pri neucasti Alcaraze to je pak Sinner, a tim, ze prohral takto bizarne, je letosni vaha viteze RG jednoduse mensi nez kdy byla driv..v roce 2015 byl treba Rafa z formy a porazil ho Djok, ktery pak necekane prohral ve finale s Wawrinkou, ale tak je to uplne ok..neda se to srovnavat s letoskem
Reagovat
darek.vrana
Žádná váha není nižší! Konec diskuze.
Reagovat
Ondra979
letos ano nebo mi snad chces tvrdit, ze pokud vyhraje konecne Zverev, nebude to z klika jak od blazince, protoze za normalnich okonosti by tam byl Sinner a toho by nedal..tak to je
Reagovat
PTP
Prostě Jebal kontra Jack Byrnes
Reagovat
darek.vrana
Co je bizarního na tom, že to neustál fyzicky? Grandslamy jsou v tomhle speciální, že se hraje na 3 vítězné a rozhoduje mnohem víc fyzička a vůle.
Reagovat
Saulnier

presne tak, nezvládnuť zápas fyzicky je rovnaký dôvod, ako nezvládnuť ho herne, prípadne v hlave
samozrejme môžeme sa domnievať, čo by bolo, keby bolo, ale lepšie je vychádzať z toho čo je a neznižovať toho význam to len preto, lebo by niečo iné bolo
Reagovat
paddy
je potřeba rozlišovat fyzičku a somatotyp či genetiku
Sinner není jižanský typ, takže v horku má často obrovské potíže, to nejde natrénovat

v atletice ve sprintu dominují černoši s rychlými svalovými vlákny, myslíš, že běloši málo trénují?
na dlouhých tratích naopak dominují Keňané (rok Afriky), protože mají vytrvalost

když Ali boxoval v Africe nebo v Manile, tak oba soupeři málem kolabovali
myslíš, že měli málo natrénováno?

pokud říkáš A, pak také musíš říct B, že je neregulérní kvůli slunci zatahovat střechu
ať vydrží silnější smile
Reagovat
Vlk-v-trave
Jsi zapomnel, ze Belosi hlavne neumeji skakat :-)))
Nastesti Mensik je cernoch jak vysity, jinak by uz byl davno na Prostejovskym Masters ja si Kubu trebas casto pletu s tim Tiafoem... jeste ze nehraji proti sobe tak casto.. tezko bych je na kurtu rozlisoval... ;-)))
Reagovat
Ondra979
je, protoze byl jednak naprosto nejvetsi favorit, a chybelo mu par minut k vitezstvi, coz musel uznat i jeho souper..rekni mi kdy se neco podobneho v tenise stalo, dost mozna nikdy
Reagovat
Vlk-v-trave
jen dodam...ze u nej neni problem jen slunicko... ty krece dostava casto... a jeste casovy bonus k tomu se z toho dostat... (plno jinych hracu by bylo uz out, by tolik casu, a prostoru nedostali)
dale.... bohuzel z dob 3 stale existuji ty stereotypy nejen v oznacovani beckovych turnaju, hracu atd... nebo dokonce tenisove periferie...
...chvili to jeste potrva..., ale ono to vymizi, nebot v te dynamice v jake se pohybuje nejen Alcac, nebo Sinner se hrat konstantne neda...
A ti co si tady maluji ty linearni stats za chvilu pojdou od valu... muzeme jim doporucit prejit na F1, poker, kulecnik nebo sipky :-))
Reagovat
tenisman1233
Sinnerovi prostě došlo,náročný program posledních měsíců ho dohnal,a za to nemůže jen sluníčko.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak na turnajich ve dvou setech ty vykyvy jeste dokaze nejak ustat... ale jak se jde do trech viteznych... tak to zacina nezvladat... to same na AO s Djokem... (neupiram Nolemu skvely vykon, ale Siner to proste nedal...)
Za me je neustale ve vysoke uderove tenzi, nebo jak to nazvat... podle me narocne to hrat dlouhodobe... mozna jeste na te trave... ale zase na trave muze dostat nejakoho strilece... atd.
Vsak nikdo neni dokonaly robot... vymlouvat se na outdooru na slunicko je sice pekne, ale pak muzeme zrusit komplet AO a klidne mohu prohlasit, ze je totalne neregulerni uz dekady, neuznat ani jeden pohar, kdo tam vyhral...nebot ty podminky mimo vetsi kurty jsou proste drsne... to samy je Wimbledon, kde bocni kurty jsou obcas priserne...

je zajimave, ze jak vypadne favorit, tak je vsechno neregulerni... ale jak Fognini chce vyhodit do povetri bocni kurt, tak je to sranda, nebo Isner a akce AO, tak je to sklenenka... ovsem paaaan Sinner je nedotknutelnej :-D
Reagovat
Ondra979
zapas na AO s Djokem nedal, protoze nevyuzival BB..a Djokovic byl fresh protoze mel predtim WO a skrec..
Reagovat
Saulnier
a nie je to tak, že na každom GS je nejaký balík okolností, ktorý raz je v prospech niekoho a raz v prospech niekoho iného? podľa mňa je každý GS titul plnohodnotný bez ohľadu na okolnosti
Reagovat
Ondra979
muze byt, ale ja tvrdim, ze letos je to tak hodne "mimobezne", ze to turnaji neprospiva..je to muj nazor, nekdo muze mit jiny
Reagovat
Vlk-v-trave
tak to jsme radi, ze muzeme mit jiny nazor, hlavne ze to neni beckovy turnaj, a ze to proste Sinner nedal - coz neni problem neregulernosti turnaje, ale pouze jeho... a take okolnosti jakym zpusobem hraje... ;-) a ze hlavne outdoor je outdoor a ne nejakej indoor....dekujeme jako za povoleni :-)))
Reagovat
Ondra979
za me je to samozrejme ted beckovy turnaj, na tom se nic nemeni a mam to podlezene, nekdo si na beckovych turnajich ujizdi, nekdo holt ne
Reagovat
darek.vrana
Bože, to jsou kecy. Prý mám to podložené.
Reagovat
Ondra979
ok, az vyhraje Zverev, tak bude naprosto lucky winner jednoho GS, protoze je snad vsem, kdo trochu sleduji tenis naprosto jasne, ze Sinnera by tam nedal a ten by tam cekal, kdyby byl hral vecerni zapas..tak to je
Reagovat
Vlk-v-trave
Pozor aby te nezacal litovat, ze to nechapes :-D to je uplne top...
Reagovat
Tomas_Smid_fan
skoro
Reagovat
Ondra979
a ty opravdu ignorujes jasna fakta, podivej se na lonske slozeni SF..ani ten Zverev jako opravdu velmi dobry antukar tam neprosel, a ted je najednou nejvetsi favorit na vitezstvi..takze tak
Reagovat
Vlk-v-trave
Tsss. Beckove nic pro me, ja ujizdim na Deckovych :-D
Reagovat
Ondra979
tak mozna, ale jestli mi chces tvrdit, ze Zverev by tady porazil Sinnera, kdyby hral vecer a v klidu vyhral, tak to tvrd ale nebudu ti to verit, tak hloupy snad nejsi
Reagovat
darek.vrana
Kdyby kdyby kdyby. Federer taky vyhrál RG, když Nadal vypadl se Soderlingem. Prostě ho má a nikdo to nezpochybňuje.
Reagovat
Ondra979
to nemas pravdu, samozrejme, resp dokud hral, tak se to tady casto resilo a nejen tady..neporazil sice Nadala na RG, ale aspon porazil jeho premozitele, ktery zase porazil ten rok NAdala a prehral ho, coz tady rict proste nelze..to je prece rozdil. Zverev opravdu nema ted teoreticky soupere, ale jak ho zname, tak muze vyhoret coz bych mu snad ani nepral
Reagovat
Vlk-v-trave
Co Fedex... takovy Cilic, to je pro nektere dodnes k nerozdychani :-)))
Reagovat
Saulnier
Samozrejme, ja rozumiem, ako to myslíš a netvrdím, že na tom nič nie je, čo píšeš, len som ponúkol ešte ďalší pohľad na vec
Rozbehol si diskusiu na dobrú tému
Reagovat
Ondra979
ok, tohle beru, nekdo muze rict, ze je to super, konecne vyhraje nekdo jiny nez SinAlc, ja tvrdim, ze je velka skoda, ze nebyl Sinner porazen tenisovym umenim, ale odesel ciste ne fyzicku a narocne podminky, coz je fakt..navic uz opravdu temer vyhrany zapas, kdyby to bylo treba ve druhem setu, bylo by to taky jine
Reagovat
Saulnier
Na druhej strane, paralela: minuloročný Wimbledon, Dimitrov viedol 2:0 na sety a mal našliapnuté na výhru v zápase, bohužiaľ, vyradilo ho zranenie. V zápase proti Sinnerovi, ktorý neskôr vo finále porazil Alcaraza. Ak by sme išli optikou okolností, tak ani tento titul by sme nemohli brať ako plnohodnotný, lebo Sinnera od vyradenia tiež delil len kúsok Preto som v predošlom príspevku písal, že vždy budú nejaké okolnosti, na základe ktorých sa dá niečo spochybniť.
Reagovat
Ondra979
vidis, a ja s timto teda nesouhlasim, Sinner to porad mohl otocit, nebyl jeste temer porazen, i kdyztaky nemusel, to nevime. A pak porazil Djoka a Alcaraze, takze velke vahy a obhajce titulu, coz se tady uz stat nemuze, tady je proste beckove pole, kdyz je top favorit Zverev a nebude muset porazit na ceste k titulu ani viteze jednoho GS..
Reagovat
tenisman1233
Béčkové pole možná je proto,že ti béčkaři porazili top hráče,nebo se vyřadili sami sebe.
Reagovat
Ondra979
proste je to beckove pole, to je bez debat. kdyby Sinner nemel ultra pech, tak to dotahl a dalsi zapas uz hral v lepsich podminkach..tenisove tady na nej nikdo letos nemel, takze v loterii vyhraje asi Zverev..
Reagovat
tenisman1233
V jaké loterii,teni není o náhodě,ale o top výkonech.
Reagovat
Ondra979
letos ne, Zverev tenisove ani mentalne na Sinnera nema, takze tim, ze neuveritelnou shodou nahod vypadl, tak muze vyhrat, plus samo absence Alcaraze, jinak by nikdy nevyhral..je to klika jako blazen, tak to je, resp jestli to dotahne, a ted to ma v rukach, to driv neplatilo kdyz byli ve hre Djok, Alcaraz a Sinner..
Reagovat
tenisman1233
Ostatní hráči hrají velmi dobře a jsou to skvělé antukové zápasy.
Reagovat
Ondra979
muze byt, ale neni to takovy level jako loni, a to fakt tezko muze byt..finale naprosta bomba, i SF Sinner vs Djok naprosto spickovy tenis, letos jsme proste trochu niz a fakt, ze Zverev nebude muset porazit ani viteze jednoho GS na ceste k titulu to za me jasne degraduje..
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
Ondra979
a nic k veci nemas? rozhodne to nejsou srovnatelne situace..ale kdo nechce, tak to nepochopi
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
paddy
že tři nejlepší hráče sezóny dle % úsp. (Sin, Alc, Fil) vyřadilo zdraví nemůžeš popřít
že počasí výrazně narušilo regulérnost turnaje (extrémně skrečí) také nemůžeš popřít
za takových podmínek kvalita nerozhoduje, což nahrává slabším

v norském mrazu, kdysi dokázal prohrál i Real Madrid, ale letos další silné týmy
Reagovat
tenisman1233
To nepopírám(zranění ke sportu patří a vždy někdo bude chybět, někomu ty vedra prostě nesedí),ale není to žádný béčkový turnaj.
Reagovat
darek.vrana
Ale to k tomu přece patří, umět se vyrovnat s podmínkami.
Reagovat
Vlk-v-trave
Nezapada mu to do statistik, tak se chyta vseho co muze;-)
Reagovat
Vlk-v-trave
:-D
Reagovat
Ondra979
jo, tak to je..proste ten vliv tohoto faktoru je letos neumerny
Reagovat
darek.vrana
Sám Sinner řekl, že vedro nebylo nijak extrémní.
Reagovat
paddy
Sparta kdysi doma na ledě porazila Barcelonu 1:0, ale když jede do tepla venku, tak vždy dostane pětku smile
Reagovat
darek.vrana
A co? Sparťani zase můžou říkat, že neumí hrát ve vedru.
Reagovat
Vlk-v-trave
Si meli vzit brusle jak jdou hrat hokej... ale i tak sparta ostuda... jen 1 gol za cely zapas... se potvrzuje, ze prazaci proste ten hokej dobre neumeji ;-)
Reagovat
Georgino
Já jsem během toho tvého béčkového turnaje viděl spoustu krásných tenisových momentů. I mně je líto že vypadl Jannik, ale to neznamená, že bych měl despekt k těm druhým.
Reagovat
Ondra979
to neni o despektu, proste realne na nej letos tenisove na antuce nemaji, tak jim pomohlo stesti...ja sam bych chtel, aby ho nekdo porazil treba ve finale ve velke bitve, tak to ma byt, z tohoto zustane urcita pachut at chces nebo ne
Reagovat
darek.vrana
A kolik těch zápasů na antuce letos Sinner odehrál na 3 vítězné? To je totiž jiná disciplína.
Reagovat
ChybalSomVam
Fonsecovi velmi pomohli posledné dva tréningové zápasy s No Name hráčmi z Chorvátska a okolia. Dokázal si, že s hráčmi, s ktorými v 2. týždni GS nikto nepočíta, vie vyhrať aj v tréningovom tempe s hcp 0:2 na sety. Toto zistenie mu dozaista pomohlo.

Ruud však ukázal; že kvalita súpera v 4. kole v porovnaní s 3. kolom je signifikantne na vyššej úrovni a "robenie si zo súpera celý zápas prdel" aby to potom zakončil 3 esami, to sa mladému juhoameričanovi už nemusí vyplatiť. Joao to však zvládol parádne, rastie z neho velký hráč, ktorý dokáže herne absolútne zdemolovať jednoduché prekážky v 3., či zložitých súperov v 4. kolách. Zápas s Menšikom úplne otvorený. Bravó.
Reagovat
paddy
třeba Djokovič může odjíždět s pocitem, že se dostal nejdále z balkánských hráčů
ale naivní argumenty, že je s ním potřeba vždy počítat, jsou jen neschopností chápat realitu
minulé výsledky nejsou žádnou zárukou budoucích výsledků - co se by asi dalo čekat od Lavera, kdyby dostal letos ve Wimbledonu WC?

realita je taková, že tenisový vlak jede dál, a pavouku ještě zůstali i průměrní hráči (Tabilo, Arnaldi), kteří loni na antuce Djokoviče hladce porazili
každý odborník, že věděl, že šance na titul je mizivá

pokud jde realistické cíle na antuce, tak je třeba se koukat spíše na Marrakéš 250
Reagovat
Vlk-v-trave
...a pavouku ještě zůstali i průměrní hráči (Tabilo, Arnaldi), kteří loni na antuce Djokoviče hladce porazili...

:-D bavis... hlavne to cilene ideologicke spojeni prumerni hraci a porazili Djokovice... a jeste v loni... :-)))
Reagovat
Sinuhet1
Moc pekne ten pavouk vypada. Neni tam nikdo koho by Kuba v soucasne forme nedokazal porazit. Samozrejme to vubec neznamena, ze vyhraje GS, ale slusna prilezitost to je.... Kdypak se zas prihodi, ze Alcaraz i Sinner budou chybet.
Reagovat
farr
Sázkovky mají jasno 2.4 Mlátička Zverev, 5.5 Overhyped Fonsekáč celkově FO. Kuba 21. Takže těžce v někdo fetuje Zverev asi sedí zbytek úplný bludy. Jestli někdo podléhá hypu okolo mladýho Brazilce co ještě nikdy nic kloudnýho nevyhrál a je z něj hned druhej favorit jen na základě jednoho zápasu s dědkem za zenitem, včera kdyby neschopnej hodně utahanej a nervózní Mirek Dušín hrál jen o chlup lépe tak si myslím že se z turnaje Jaoínek pakoval ...
Reagovat
Sinuhet1
ja teda nejsem zadny odbornik, ale ty kurzy mi prijdou uplne mimo
Reagovat
Ondra979
ale taky muze s kymkoliv prohrat, Fonseca tady je mirny favorit, ale hratelne to je tak pome
Reagovat
Mantra
čím dál častěji, pro tenis dobře
Reagovat
Vlk-v-trave
Uz ve Wimbledonu... jeden nebude a ten druhy na trave klidne muze byt odstrelen...
Kdo vi jak bude Alcac hrat po navratu...
Reagovat
fialka
Kubko , gratulka. Môj najobľúbenejší CZ tenista.
Dnes je krásny deň. Verím, že aj deň ďalšieho duelu.
Reagovat
Pavol
Nepreháňaj
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Jak si myslíte, že bude rozhodovat faktor kondice? Gill Gross po zápase proti Nolemu nesmírně chválil Fonsekovu kondici. Je ale jeho kondice nějak výjimečná? A co se vlastně stalo Kubovi ve 3. a hlavně 4.setu? Jednalo se prostě jen o pokles jeho výkonnosti? Že po vrcholu v 1.setu, kdy byl naprosto fantastický, nastal pokles ve 2.setu a ve 3.jeste níže než ve 2. a ve 4.jeste níže než v 3.? Byly ty jeho prohrané sety díky ztrátě energie? 5.set ale naštěstí vyhrál, přestože jsem v to už moc nevěřil.

Mimochodem oba, Fonseka a Kuba, hráli na turnaji 17 setů. A co je překvapivé, tak Fonseca ve 4 setech proti Ruudovi hrál o 10 min déle než Kuba v 5 setech! Je to 3h58 min vs 3h48 min.
Reagovat
George_Renel
Je také nutno vzít v úvahu, že již na konci 2. setu se Rubljov výrazně zlepšil.
Reagovat
Saulnier
Tie minúty navyše v 4 setoch má na svedomí aj včerajší zápas, kedy to veľakrát bolo tak, že z jasného vedenia 40:0 v geme bola odrazu zhoda. Skvelé údery a rozhodnutia striedali nie veľmi vydarené momenty. Čo sa fyzičky týka, neviem, či to bolo ňou alebo horším priestorovým myslením, alebo koncentráciu, atď., ale Fonseca vo včerajšom zápase veľakrát nebol tam, odkiaľ by mohol zahrať ideálny úder. Dokázal to vyvážiť zrýchleniami hry a tvrdými ranami a na trochu napätého Ruuda to stačilo.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Ano. Ruud hrál včera hodně špatně. Jeho prohra v tomto zápase je součástí dlouhodobého poklesu v žebříčku. Asi nikdo už nevěří v to, že by se vrátil na no.2. Aktuálně je no.14. Před FO byl myslím no.16.
Reagovat
Saulnier
Možno majú na jeho aktuálnu výkonnosť vplyv aj tieto 2 faktory: je čerstvým otcom, takže nemalá časť energie určite putuje aj smerom k rodine a môže byť o niečo vyčerpanejší ako predtým. Zároveň som pár týždňov dozadu na nejakom zahraničnom webe čítal, že s tímom sa snažili vniesť do jeho hry viac razancie, čo mu napr. včera pri viacerých zakončeniach až tak nefungovalo, čiže ešte na tento herný aspekt nie je úplne zvyknutý.
Reagovat
alcaraz.dva
Nemyslím si že mění pleny Rafaele(teď nevím zda nakonec splnil svůj slib..a pojmenoval dceru po Nadalovi)...Prostě hrál na údržbu vedení v klicovem okamžiku a to se nevyplatilo podle mě..
Reagovat
PTP
Je to Maja, s Rafaelou by to byla dobrá pomsta
Reagovat
alcaraz.dva
takže Rafa trapasu vyhnul
Reagovat
sojka1
skoda, ze Maju nenamaloval Raffael... :-)
Reagovat
Saulnier
nemyslel som len jeden konkrétny zápas a nastavenie v ňom, ale celkovú zmenu nastavenia v rámci novej roly: otec , ktorá môže mať vplyv na hráčovu výkonnosť vo všeobecnosti (v pozitívnom alebo negatívnom zmysle slova)
Reagovat
alcaraz.dva
Jj beru to...už jsem svůj názor tady před RG ohledně Ruuda psala...
Nepřekvapil me
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Otcovství u tenistů má podle mě velmi malý význam. Trochu může zvýšit životní motivaci. Myslím si, že u Bublika ten efekt byl velmi výrazný. Že mu otcovství opravdu velmi zvýšilo životní motivaci. Ale u Musettiho a Ruuda? Pochybuji. Tihle dva přece mají životní motivaci dostatečnou i bez dítěte, ne?
Reagovat
Saulnier
Bublik začal k tenisu pristupovať akosi zodpovednejšie a hneď sa to ukázalo aj vo výsledkoch návratom do prvej desiatky. O tom, čo má na koho aký vplyv vie len daný človek a kým sa explicitne nevyjadrí, tak sú všetky úvahy len na úrovni špekulácií, čiže aj ja v tomto prípade len špekulujem, alebo lepšie povedané, zamýšľam sa, ako by to mohlo byť. Musetti a Ruud môžu mať dostatočnú motiváciu aj bez dieťaťa a zároveň ich to dieťa môže ako ľudí posúvať niekam, kam by sa bez neho nemali dôvod posúvať.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Jo, ale Ruud s tím dítětem jen klesá a klesá v žebříčku. Vlastně jsem zapomněl napsat, že u Ruuda je totálně nejvýznamnější příčinou jeho pádu v žebříčku zranění. Měl velmi těžká a několik jich měl. No a trochu je to i střídání generací. Holt ti draví mladí jsou velkou konkurencí. Když on byl no.2, tak naopak on byl mladým a dravým na vrcholu svých sil.
Reagovat
Saulnier
Snáď sa mu tie zranenia budú teraz aj v budúcnosti vyhýbať a ešte niečo veľké uhrá. Mladí sú draví, ale ešte si neprešli tým všetkým, čím si prešla táto generácia a občas na to doplácajú.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Teď právě jeden mladý dravý ho porazil. Z pozice outsidera. Bylo to myslím nějak 1,6 vs 2,25.
Reagovat
Saulnier
To áno, ale nie spôsobom, že bol Ruud bezmocný a len sa tomu prizeral. Mal to vo svojich rukách v 1. aj v 2. sete, ale akosi mu to pretieklo pomedzi prsty.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Tak o to právě jde v tenise. O big pointy (pressure points). At žije čestina. Hahaha. Kdo vyhraje big pointy, ten skoro vždy vyhraje zápas.
Reagovat
Mantra
třeba jen utíká z životní situace, strach, nejistota. V moderním světě typu Skandinávie, Itálie? Tam to bude uplně jinak. Krev není voda, nezapře odkud je. Prostě ty světy jsou stále jiné a s jinými prioritami.
Reagovat
Pe3k
To určitě není, navíc má nadváhu.
Reagovat
Blondie
A ty prachy za QF rozhodně taky nejsou k zahození Go, Kuba!
Reagovat
smazaný uživatel
Překvapivě nedostatek zakomplexovaných rusofobů a řiťolízalů.
Reagovat
Blondie
Objevné!
Reagovat
Saulnier
Obdobne ako s Djokom, aj včera mal Fonseca viacero situácií, počas ktorých vôbec nesledoval postavenie protihráča a aj pár ďalších situácií neriešil optimálne... Zároveň mal trochu šťastie, že Ruud bol na tom podobne a jeho nervózny výkon sprevádzalo viacero zbytočných chýb. Fonseca ťažil najmä zo svojej dynamiky a sily, ale to nemusí byť jediný faktor, ktorý rozhodne o zápase s Kubou. Dôležitá je aj herná inteligencia a tam má za mňa Kuba navrch.
Reagovat
farr
Kuba s jeho trenérem to hrají víc jak šachy nebo lodě. Včera ty taktický pokyny úplně jak kalkulačka a taky je strašně super že ta čeština je dokonalá šifra v tom máme opravdu extrémní výhodu že nám nemá šanci nikdo rozumět. Brazilec ten to všechno jen rve silou a na feel. Jsem zvědav který styl bude slavit úspěch. Za mě taktika je silný faktor, který vítězí na plný čáře...
Reagovat
alcaraz.dva
Podle mě čeština zásadně se neliší od ruština...
Sama jsem zvedava jeslí tohle soupeř slyší v tomto okamžiku na RG
Reagovat
PTP
Až na tu azbuku.
Reagovat
alcaraz.dva
Jj rozuměla jsem obojím trenérům.. I Safinovi... a Kuba si myslím taky
Reagovat
alcaraz.dva
Byli tam kódy...To je jasný.. ale celkově..
Reagovat
Mantra
enigma
Reagovat
Ondra979
parada, s Fonsecou to bude sakra tezke ale treba se to povede!
Reagovat
Newcombe
Gratuluji, může se stát všechno, může to i celé vyhrát
Reagovat
Kytka
Podle moderátora, který Kubu zpovídal na kurtu, Kuba z Čechů dosáhl čtvrtfinále GS v nejnižším věku. To mně překvapilo. Hledala jsem, jak to bylo s Lendlem, ale dle toho, co jsem našla, byl v prvním čtvrtfinále starší než Kuba.
Reagovat
jackiec
Lendl byl mladší na US OPEN 1980
Reagovat
Mantra
Lendla ve světě neberou jako čecha
Reagovat
jackiec
Tehdá ještě neměl americké občanství a hrál Davis Cup za Československo.
Reagovat
Haitik
Myslím, že Nicole či Petra byly mladší..
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Kubo, velká gratulace!

Ale očekávám nějakou pěknou kompenzaci za moje tommrování po 4. setu a ukončení sledování zápasu.
Reagovat
PTP
Půjčí ti Pepinu na půl hodiny.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
nebudu nevděčný
Reagovat
Mantra
tomu by stačilo těch půl minuty v takovém případě
Reagovat
Kytka
No, tak Joao, pro Kubu myslím horší varianta. A i to, že prohrát případně se Skautíkem by až tak nebolelo jako s klukem l rok mladším.
Reagovat
chlebavevaju
Menšík - Fonseca, zápas pravdy. Jak to budou vidět české sázkové kanceláře, to se dozvíme již za pár minut! Očekávám něco ve stylu 1,60 na Fonsecu a 2,50 na Menšíka.
Reagovat
Liverpool22
Těším se - čtvrtfinále snů. Dva mladí dravci - nová éra začíná smile
Reagovat
chlebavevaju
Je to tady přátele, 2,29 na Menšíka, 1,70 na Fonsecu. Nakládejte, kdo jste příznivcem drobného hazardu.
Reagovat
chlebavevaju
Kurz na Fonsecu uz klesá.
Reagovat
farr
Nojo nečekaně přehajpovánek favorit. Jen ať je kurz co nejníže aspoň se dá easy zarobit naložením na Kubu...
Reagovat
Mantra
podle mě to zase pěkně vyleze, to se srovná až na "skoro" rovinu - uvidíme, zítra, trh si poradí. za mě je tak 2-1.9 (když budu brát hodně fér kuzy u pinu třeba)
Reagovat
Kytka
Zase, asi z jednoho zápasu se nedá usuzovat. Je to antuka, ta víc bohužel svědčí pro Joaa.
Reagovat
Patik
1.0 Menšík 1.0 fonseca podľa mňa.
Reagovat
easymoneysniper
Zajímavý že Fonseca měl před timhle turnajem velký problémy udejchat rozhodující sety v BO3 zápasech, a teď tady najednou po dvou pětiseťácích za sebou běhá jak prime Djokovic
Reagovat
Liverpool22
Nicméně potenciál má Joao velký - vyhrál juniorku na USO a letos už začíná vystrkovat růžky stejně jako náš Kuba a Rafa.
Reagovat
easymoneysniper
Doufejme, že se Kubovi podaří ty uřvaný brazilce trochu uskromnit
Reagovat
Kytka
Reagovat
Rafafan
Co to je za experta na tom Eurosportu ? Rozumí tomu jak kdyby vyhrál nejmíň 100 GS
Reagovat
sojka1
:-)) taky porad premyslim, jestli ten hlas znam......
Reagovat
Kytka
To je analytik, kterého občas zvou. Přes nějaké propočty. Myslím, že je to bývalý mentální kouč Káji Plíškové, na jméno si nemohu vzpomenout.
Reagovat
Kapitan_Teplak
analytik mentální koučem
Reagovat
Kapitan_Teplak
Respektive obráceně, ale stejně to nejde moc dohromady.
Reagovat
Georgino
To je
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Ferda mravenec, práce všeho druhu.
Reagovat
Kapitan_Teplak
Jen aby to spíš nebyl brouk Pytlík.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
brouk Pytlík, co se mu zdálo, že je Ferda mravenec.
Reagovat
misa
Vyhrát na turnaji už dva pětisetové zápasy je znakem dobré fyzické i mentální kondice.
Reagovat
Kytka
Reagovat
sojka1
Casper Mirek Dusin je sice zlaticko, ale za ten hrdinsky cin ;-) a predevsim za ty ubohosti, co tady padaly na hlavu Joaoa (mam to dobre?) :-)) at to jde klidne za Fonsecou.... ovsem pro Kubu podle me fakt horsi varianta......
Reagovat
chlebavevaju
Aspon se konecne ukáže, kdo je jen naděje a kdo nevybroušeny drahokam.
Reagovat
Liverpool22
A taky se ukáže kdo bude členem nové BIG 4
Reagovat
Diabolique
Reagovat
Tomas_Smid_fan
kdo je trojka? veterán?
Reagovat
Liverpool22
Carlos + Tyrolák + Rafa a pak Kuba nebo Joao - ty si budou přerozdělovat GS v následujících letech.
Reagovat
lvicek
Proč nebo?
Reagovat
Liverpool22
No Kuba a Joao půjdou proti sobě, ale do budoucna tam budou oba. Navíc s Carlosem to zdravotně vypadá všelijak.
Reagovat
Kytka
On ani Janík na tom až tak úžasně zdravotně nebude. Už je to podruhé, co ho dostalo horko. Vloni v Šanghaji a letos tady. Železný muž to taky není. No uvidíme, mladí se hodně rozjeli, tak snad i Kuba ten vlak nezmešká.
Reagovat
Liverpool22
Jo, jo Janík vedra nemá rád + opakovaně má křeče.....Kuba dnes potěšil a zatím vlak nezmeškal smile
Reagovat
Kytka
Reagovat
Kapitan_Teplak
A co takovej Tien nebo Fils ?
Nemluvě o tom, že za rok může vylítnout další mladík.
Reagovat
Liverpool22
Jasně adeptů je víc + může vyplavat někdo nový. Fils by taky mohl vařit vodu, ale musí být fit. Tien z mého pohledu ne.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
už Rafa? Jako hru celkem nějakou má, ale nevybroušenou a výsledků taky moc a už by se cpal do big4, no to nevím... Kuba je naděje, ale taky ještě potřebuje nějaké velké výhry.
Reagovat
Georgino
Mno, tak to vypadá dnes. Za měsíc to může vypadat všechno jinak. Ale ti mladí baví.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
snad se brzy připojí Buse.
Reagovat
farr
Žádná Big 4 nikdy neexistovala. To že Múra byl nejlepší z toho druhého sledu z něj ještě nedělá žádného biga. To by už big moh bejt i Standa Wavrinka. Oba mají jen tři gs ve srovnani s 20-22-24 naprosto small ones... fakt jsem na big 4 alergickej
Reagovat
Liverpool22
Můra byl expert na OH - v tom je BIG smile
Reagovat
Kapitan_Teplak
Nechápu, jak tenhle nesmysl může ještě někdo používat
Reagovat
Blondie
Souhlas.
Reagovat
Vlk-v-trave
Zadna nebude... konec s Beckama... jsme v nove tenisove dynamice...
Alcaraz zrakveny
Sinner nevydrzi jeden turnaj bez kreci... se nedivim...
Odchazi Era Becek... prichazi era Acek :D
Zavladnou nove mentalni nvyky... v ATP... bude sirsi pole favoritu a to jeste nebude jiste :-) Ceka nas mnoho velkych vyrovnanych bitev a take zebrickova dynamika, o ktere se nesnilo ani smelym snilkum ve WTA :-D
Reagovat
Liverpool22
Souhlas. Možná toto RG bude přelomové či historické - jsou tady 3 mladé pušky Kuba + Rafa + Joao a jak píšeš Carlos je zraněný a je ve hvězdách jak to s ním bude. Tyrolák zase nemá rád sluníčko/vedra. Takže nás možná čeká revoluce. Já jsem za to rád - už to u kluků byla nuda.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
jeden sympatický komentátor na streamu by tě vlku potěšil - JA by si prý zasloužila více pozornosti ať díky historii nebo kvalitě mnohých hráčů na antuce. Od Joaa se vrátil k DelPovi, coby poslednímu vítězi GS. Prý by si JA rozhodně zasloužila Masters1000.
Já s ním samozřejmě rád souhlasím, ale aby si jeho komentáře všimli i jiní...
Reagovat
Vlk-v-trave
Uvidime ;-)
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
"Sinner nevydrzi jeden turnaj bez kreci... " -Úplná blbost. Jak jste na tohle přišel? Měl.ltrce jen v Šamghaji a zde. Šanghaj jsem nesledoval, tak nevím, ale zde měl křeče jen a pouze kvůli tomu, že hrál v tom největším pařáku.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
já to taky nechápu - Jihoameričan, od JMDP s šancí na GS, takže hype a z JA je zcela pochopitelný a odnese to hráč, který hype vyvolal svým úsilím a umem
Přát by se mu mělo hlavně proto, aby se JA tenisově ještě víc pozvedla. Jako ona se zvedá, ale tak zlehka. Prostě to chce GS! Neříkám že tenhle, ale brzy.
Reagovat
easymoneysniper
Dostat nařezáno od Ruuda by bylo určitě lepší než od Fonsecy, ale tak třeba Kuba zase všechny překvapí. Paradoxně v roli outsidera je daleko nebezpečnější, než když je favorit
Reagovat
farr
Jojo to je fakt ty jeho haluzo zápasy s marňákáma jsou kolikrát na infarkt. Je to ta česká mentalita trochu prostě zakořeněná "favoritství" nám úplně nesvědčí i kdyz dnes byl mírný favorit Kuba i vzhledem k H2H a je evidentní že Rublevovi Kubův styl nechutná na tom BH ho brutálně přhrával, FH o něco lepší Rus ale ne o tolik aby to mělo na obraz hry zásadní vliv...
Reagovat
Tenispotrinho
Natož s Fonsecou, ten forehandovy rozdíl je až šílený. To s BH nevykompenzuje.
Reagovat
farr
Tak zas Kuba má o parník lepší servis. Když mu bude chodit tak ani FH přestřelky nepotřebuje a tři breaky BH uhaluzit se dá. Oni spolu nehráli ale ani jediný kloudný zápas ten fejk na tm pro mlader vůbec nepočítám to je neskutečně zkripleny formát. trapas. Stupidní bylo že je na sebe nedali už loni při Laver Cupu to se vyloženě nabízelo. nevím proč na Kubu nasadili toho podprůměrnýho Amíka.misto Fonsekáče...
Reagovat
easymoneysniper
Na tom Next genu ho měl Kuba na lopatě bohužel zahodil x šancí jak ho ukončit.
Reagovat
pantera1
Se Skautíkem to nevypadá dobře, mám obavy, že už to neotočí .
Reagovat
frenkie57
Třetí set jde za ním, tak neklesej na mysli a fandi svému koníkovi. Já jdu do hajan. Dobrou.
Reagovat
Blondie
Asi ne, ale alespoň to není 0:3....
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
Blondie
SKAUTÍKU, BREAKNI HO TEĎ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Ela-fon-isi
Nádhera! Kuba je teď úplně jiný hráč, než loni.
Neuvěřitelný posun na returnu + víra v netuším co, ale evidentně funkční.
Díky za zážitek a další výhru!
Reagovat
Liverpool22
Jo, jo a hlavně začíná zvládat na GS pětiseťáky - prostě Kuba dospěl a nyní začne útočit na vysněné GS tituly
Reagovat
Georgino
Jo, zrovna to jsem chtěl napsat. Já ho jako mladého moc nemusel, ale to co předvádí teď je úžasný. Jestli to bude stačit na (adi) Fonsecu, to si nejsem jist, ale i tak je to obrovský úspěch.
Reagovat
Georgino
Jo, zrovna to jsem chtěl napsat. Já ho jako mladého moc nemusel, ale to co předvádí teď je úžasný. Jestli to bude stačit na (adi) Fonsecu, to si nejsem jist, ale i tak je to obrovský úspěch.
Reagovat
Patik
Kuba je ted úplne iný hráč to tu čítam vždy keď vyhrá viac ako tri zápasy po sebe
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Loni byl taky perfektním hráčem jako nyní na FO. Loni mu to ale vydrželo jen v Miami!
Reagovat
farr
Tak tady na FO zdaleka není perfektní a o to to je cennější. Za mě jednoznačně skvělé výkony i když se v části zápasu zrovna nedaří dokáže to otočit ve svůj prospěch mnoho těžkých situací zvládl na tomto turnaji v minulosti v kritických situacích zmatkoval nebo jen ho prostě sezrala nervozita. Zkušenosti pomáhají letos na GS výborné výsledky a není to náhoda už jakože by se dalo říct jeden turnaj Miami kde byl opravdu v perfektní fazóně a všechny tam rozstřílel. Takže nene Kuba #First of many si jde tvrdě za svým.
Reagovat
HAJ
Kuba je bojovník. Po 3. a 4. setu jsem trochu nevěřil, ale v 5. se neuvěřitelně zvedl. Je fantastické, kde v sobě doluje energii. Jinak super zápas, i Rubljov hrál dobře, až na tyexcesy s rozhodčím.
Reagovat
Liverpool22
smile smile
Reagovat
frenkie57
Pro něho je to takový sport ve sportu, hádat se s rozhodčím.
Reagovat
Saulnier
Reagovat
frenkie57
Základ úspěchu v pátém setu a tím i celeho zápasu byl v tom, že si Kuba byl schopen, na rozdíl od předešlých dvou setů, držet podání. Pak už stačil jeden brejk v tu nejlepší možnou chvíli a bylo v podstatě vymalováno.
Reagovat
Georgino
Přesně tak. Ve 4. setu měl jen 48 % prvních servisů.
Reagovat
Kapitan_Teplak
Ale nejvyšší (80 %) měl paradoxně ve třetím, kdy ho pustil k pěti BB.
Reagovat
Diabolique
Sikovna girlfriend! Myslel jsem ze ma blondynku ...
Reagovat
frenkie57
Nene, ta brunetka vedle. Ale blondánka také nebyla špatná.
Reagovat
PTP
Po zápase budou obě
Reagovat
frenkie57
Pochybuju, jihoameričanky jsou vlastnické a žárlivé.
Reagovat
Pe3k
Zatímco všechny ty ostatní jsou samá sluníčka
Reagovat
frenkie57
Reagovat
PTP
Ty mu to nepřeješ
Reagovat
frenkie57
Ale kdeže, jenom aby se zbytečně nevyšťavil. Doslova.
Reagovat
PTP
Šťávy musí pustit holky.
Reagovat
chlebavevaju
Za vítězství Menšíka můžete děkovat mě. Udělal jsem výjimku a risk, vsadil jsem na něj v začátku 5. setu s kurzem 2,53. Řekl jsem si, že ačkoliv je schopnej lostnout zápas z vedeni 2:0 na sety, tak pořád proti němu stojí jen poloviční blázen.
Reagovat
Georgino
Nemyslím že je poloviční blázen, gratuluji k typu. Já to viděl tak 35 na 65.
Reagovat
Kapitan_Teplak
To je titán
Reagovat
farr
Nádhera Zlatý dítě Kuba ide dál. A teď co bude fight zázračných dětí nebo to Skautík zas otočí. Za mě by chtělo aby se ty dva mladý potkali a Kuba toho přehajpovanýho fonsekáče zadupal do země a ukázal kdo je ten pure gold...
Reagovat
Diabolique
Presne, to bude souboj dvou nastupujicich a at z nej vyjde Kuba vitezne!
Reagovat
lvicek
Ted ale kazdopadne preju Skautikovi tyhle dva sety .
Reagovat
farr
No jasně jen ať hrajou klidně do tří do rána.
Reagovat
Georgino
Přehajpování jsou pisállci o něm ne on sám. Btw. proti Nolemu skvělý výkon.
Reagovat
sojka1
parada, Kuba se nadrel, ale Andrejovi ten kafemlejnek nakonec zadrel..... :-) komentator vubec neregistroval Kubovy rodice v detailnich zaberech, predevsim maminka vse prozivala.... gratulace cele rodine...... :-)))
Reagovat
The_Punisher
Také se přidávám! Těch pár záběrů ale bohatě stačilo Rodiče velmi sympatičtí!
Reagovat
Vlk-v-trave
polsti si nejen vsimli, ale okomentovali, ze jsou ve vetsim stresu nez oba protagoniste na kurte;-)
Reagovat
sojka1
jste lepsi..... ;-)
Reagovat
frenkie57
Však se zmínil v rozhovoru, že se jeho maminka v závěru nemohla vůbec dívat.
Asi jsi měla na mysli komentátora ES, to jo, vůbec o tom nežbleptnul.
Reagovat
Georgino
Taky jsem si všiml že nebyl dřívější komentář těch dalších a opakovaných záběrů na ně.
Reagovat
Oin
Menševik poráží bolševika!
Reagovat
lars
Reagovat
HolyMotors
Reagovat
misa
Reagovat
Georgino
Jseš vů... bec neinteligentní člověk. Rublov byl jediný z Rusáků, který po vpádu na Ukrajinu napsal na kameru "válka ne."
Reagovat
lars
Cechu je mene nez Rusu :)
Reagovat
Vlk-v-trave
No jo Kuba se rozhodl zlepsovat sve petisetove stats...
FH Rubelva je brutalni, na antuce fakt to jeste vynikne... dnes BH vyhralo ;-)
Reagovat
Nereknu
Nesouhlasím, FH Rublev, BH Menšík. Šlo to vidět i na statistikách.
Reagovat
Vlk-v-trave
...ze BH vyhralo - mam na mysli Kubu...
Reagovat
frenkie57
A což teprve, jaký bude FH Fonseci.
Reagovat
farr
Co teprv jestli bude hrát s Brazilcem , to teprv bude střet dvou rozdílných úderů. Menšík dnes naprosto parádní BH. Obstojný FH ale s klokanem mu chodil si myslím lépe. Jsem zvědavý nicméně se musím přiznat, že mě je Fonsekáč strašně protivnej a hlavně ten nesmyslnej hype okolo týpka co ještě nic kloudnýho nedokázal je fakt ujetý...
Reagovat
lars
Fonseca " prefenoval " Jokerovice z 0:2 na sety
Reagovat
farr
S tím co hrál nebo spíš nehrál Novak na letošní antuce to fakt není až takový překvapení. V Římě jednoznačně rupnul i se soupeřem myslím Prizmic ,který měl Fonsekáče na lopatě a taky to prodrbal z nula dva... spíš to svědčí o neschopnosti soupeřů dva nula prohospodařit to je taková menšíkovina jak vyšitá. Zaplať pánbůh snad už se Kuba poučil a i dnes ukázal jak pojmout 5. set (opět suverén jako první dva sety ).
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak ja to nejak chapu... brazilci zboznovali Kuertena a pak nic... najednou maji talentovaneho hrace... hraje pekne... tak jsou proste nadseni... ten hype,...jde hlavne za brazilcema, kterych je po celem svete hafo... velka zeme, k tomu jeste jina mentalita.
... my mame Mensika (a to neni jediny predni hrac, ktereho jsme meli od Lendla) a si precti ty komenty k nemu... tady se to vypinalo, plivalo po nem, blilo uz 3x behem turnaje... si to porovnej s tema brazilcema....
...ceska je jina mentalita...no pak se nam asi mohou zdat ti brazilci ujeti...
Reagovat
farr
Já neřeším Brazilce, tam bych to chápal. Spíš jak ho tlačí i globál. Dávají ho pomalu na úroveň Sinnera nebo Alcaraze , že to bude jejich takový Joker třetí do party, přitom co už vyhrál Alkáč v jeho věku a to srovnávání je prostě neskutečně přehajpovanej cope. Stejně si myslim, že by to měl letos v Paříži vyhrát už Saša, jelikož takovou šanci vyhrát GS už asi mít nebude, začíná být za zenitem a AlcSin si z něj dělají trhací kalendář...
Reagovat
Tomas_Smid_fan
bez toho dovětku jsem teď nahoře napsal sojce něco podobného.
Reagovat
Vlk-v-trave
Ale jinak doufam v jejich souboj... nevim sice, jestli ho Kuba da... (Fonseca tu hraje hodne dobre) ale muze to byt paradni duel mladych talentovanych hracu... tak si to hlavne uzijme i s tou brazilskou silenou atmosferou... ktera kolem tech zapasu je;-) Tohle Kubovi jiste vadit nebude...

Pokud Ruud, tak doufam, ze ho Kuba prejede... hlavne i z toho duvodu, ze jeho tenis me trebas vubec nikdy nebral... a u neho zase ja nejak nechapu, co se tem fans jako na tom jeho tenise libi....;-) a uz vubec nechapu jak mohl byt nekde pasovany na noveho RG nebo antukoveho krale... atd. Ten byl schopen vyhrat s Nadalem jen v extremni nadmorske vysce... a na hardu je to hodne slabe... trava ani nemluvim...
Reagovat
Georgino
Zajímavý bylo, v prvním setu chodily krásně Kubovi longline backhandy. V dalším průběhu jich moc nevyužíval a tvrdošíjně oba hráli stále crossy.
Reagovat
Blondie
Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Skautíku, ještě ty potěš! Makej, krasavče
Reagovat
Tomas_Smid_fan
počkej, já myslel, že je ještě na kurtu
Reagovat
darek.vrana
Jooo!!! To byly nervy. Nakonec vypadá celkem čerstvý, i když dva sety vypadal, že už nemá sílu. Ale pátý set je vždycky hlavně o hlavě a tu má Kuba lepší. Přece jen Rubl je nervák. A já pořád věřím, že ten Navone nebyl jen tak, ale že to bude součást většího příběhu.
Reagovat
Liverpool22
Jo, jo Kuba to zvládnul v hlavě zatímco Rublev furt něco řešil. smile
Reagovat
Georgino
Kuba nějak předtím pátým zvládl recharge, moc jsem tomu nevěřil, že se stane. Začal chodit servis i útočné údery.
Zda-li je to nějaký počátek většího příběhu, nevím. To ukáže čas, ale jisté je, že Kuba uzrál. Má i anticipaci, stal se z něj player.
Reagovat
frenkie57
Dopodáváno, Rublev prohrává i třetí souboj z Kubou. Ale byly to nervy, to vám povím.
Veliká gratulka.
Reagovat
Liverpool22
smile
Reagovat
The_Punisher
Juchuruchu! Gratulace!
Reagovat
SydneyOpen
Hustý, to jsem po tom 4. setu nevěřil, další velká výhra na GS a další vyhraný pětisěťák, snad konečně začnou Kubovi ty zápasy na GS chutnat!
Reagovat
tenisman1233
Třetí vyhraný pětiseťák v řadě .
Reagovat
Pe3k
Menšgoat smile
Reagovat
Georgino
Prosím?
Reagovat
easymoneysniper
Sayo nara Vždycky to byl goat
Reagovat
Diabolique
BOZIIII
Reagovat
pantera1
Kubo jsem jela relaxovat a mám zas nervy nadranc, už to doraz prosim .
Reagovat
pantera1
Jooooooooooooo paráda, uf gratulka
Reagovat
Liverpool22
smile smile smile
Reagovat
easymoneysniper
Hoši bojujem
Reagovat
Blondie
UAAAAA, MOJE NERVY
Reagovat
Nereknu
Maminku Menšíka za chvíli odvezou :-)
Reagovat
Nereknu
Těžce to nezvládá, za chvíli si sežere ruku, jsem zvědavej na radost po zápase :)
Reagovat
misa
SUOMI góóóóól v prodloužení
Reagovat
misa
přehmátnul jsem se
Reagovat
Blondie
Reagovat
chlebavevaju
Švýcaři si dost zlata nakradli za druhé světové války, stříbro jim musi stačit.
Reagovat
misa
Škoda že nemůžu vidět Marušku, jakou má radost smile
Reagovat
chlebavevaju
Aby se z těch velkých oslav omylem nedopatřením nedostala do jináče. To bys měl na pár měsíců od tenisu utrum.
Reagovat
misa
Myslím, že s malým dítětem by se Marie na okruh už nevracela. A byl by to moc pěkný konec kariéry, třeba za dva, tři roky...
Reagovat
lvicek
To budou slavit tak dlouho nebo se jim narodi slune?
Reagovat
misa
Myslel jsem tím, že za pár let by mohla Maruška jednoho dne zjistit, že je těhotná a kariéru ukončit. Je to vlastně jediný pro mě představitelný konec, ze kterého bych nebyl smutný...
Reagovat
Vlk-v-trave
Ja to pral svycarum,,,... aby se v hokeji stala 9. zeme mistrem sveta, to by bylo o 1 zemi vic nez ve fotbale... ale obecne jsem jim to pral, nebot paradni atmosfera, a opravdu za posledni dekadu se hodne zvedli...
Tak aspon to Norsko ma placku... snad tam ten hokej zachrani...
Reagovat
tenisman1233
Reagovat
Kapitan_Teplak
Reagovat
frenkie57
Chudáci Švýcaři, prohrát pět finále na MS, to je na hlavu. Je mi jich líto. Gratulace Norům, zcela zasloužený bronz, který má pro ně cenu zlata a oslavy tomu odpovídaly.
Reagovat
Kapitan_Teplak
Z toho 3x za sebou Je mi jich htozně líto
Reagovat
chlebavevaju
V téměř stejný moment, co dal Menšík brejk, se Marie Barkovna Bouzková stala přítelkyni mistra světa, gratulujeme.
Reagovat
Liverpool22
smile smile
Reagovat
easymoneysniper
Hlavně neblbnout
Reagovat
Nereknu
HOŠI JDEME TO DOPODÁVAT!!!
Reagovat
Liverpool22
smile smile smile
Reagovat
HankMoody2
Chtěl bych se taky přimluvit za ten ignore list. Někteří uživatelé tady, to je škoda mluvit.
Reagovat
frenkie57
Kuba zvednul procento na prvním servisu a hned je to znát.
Reagovat
Nereknu
Přesně tak, tak snad nevybere Rubík nějaký lucky shoty.
Reagovat
frenkie57
No už mu jich tam i tak napadalo dost.
Reagovat
pantera1
Je to 5:3 snad to vyjde napoprvé
Reagovat
Liverpool22
smile
Reagovat
The_Punisher
Jojo, teď by to chtělo trochu odvahy, chyby soupeře a break! :-)
Reagovat
paddy
tady rozhodnuto, Menšík a Ruud out, přepněte na finálové prodloužení
Reagovat
Liverpool22
Brazílie smile-Norsko 2:0 smile Joao smile zatím skvěle zvládá koncovky setů. Skautík naopak vždy vykape.
Reagovat
TheRoyalBlue
Čo za skrat tam nastal Casperovi nastal v hlave keď ten posledný úder, na ktorý mal čas, nabil Fonsecovi na forehand? Jeho shot selection je pre mňa dnes šokantný. Aspoň si môžem ísť ľahnúť bez napätia z tohto zápasu.
Reagovat
hanz
Tak jsem juknul na chvilku na Skautíka a ten musí mít v té kebuli taky dobře vylágrováno... jakmile dostane příležitost, tak to okamžitě zazdí... už projel dva vyrovnaný sety...
Reagovat
Blondie
Skautíku, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :(
A Kuba... šance tu pořád je, ale Rublev teď zatraceně nahoře :/
Reagovat
Saulnier
Prehráva si to trochu sám
Zatiaľ sa viac presadzuje Fonsecova dravosť
Reagovat
Liverpool22
Reagovat
Nereknu
Jak Kuba nestačí? Podle mě je to dost vyrovnaný, může to dopadnout tak či onak. Fandíme!
Reagovat
Djokovicking
Kubo dej to prosím!
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Goodbye GS for Kuba
Reagovat
The_Punisher
Ale no, držme mu palce!
Reagovat
Tomas_Smid_fan
to jo, ale nervy na to nemám, tlačím Skautíka do druhého setu v TB
Reagovat
Blondie
Se ti nepovedlo
Reagovat
Tomas_Smid_fan
ale třetí už jo Víc to ale nešlo.
Reagovat
Georgino
Toho jsem se obával před zápasem, že Kubovi prostě dojde. Ani ne tak fyzicky, jako mentálně. Snad bude nějaký recharge před pátým setem.
Reagovat
frenkie57
Dlužno podotknout, že se Rublev už od druhého setu začal herně zvedat a nyní je jasně lepší.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Kuba se už nemohl hýbat a pomalu ani dát ránu...
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Joao možná dá Skautíka ve třech
Reagovat
pantera1
Ti se teď vykošťují zaživa Skautík není schopen dotáhnout ten druhej set .
Reagovat
TheRoyalBlue
Čo hrá Casper na pressure pointoch je úplná katastrofa tento zápas by mohol vyhrať relatívne v pohode keby ich vedel zahrať.
Reagovat
Saulnier
Platí to trochu obojstranne, tento gem to pekne dokazuje
Reagovat
paddy
ne nadarmo se mu tady říká cuckold smile
Reagovat
HolyMotors
Kuba se teď trochu chytil. Pár hezkých úderů. Tak snad mu to pomůže do zbytu zápasu.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Nemůže někdo z našich prostě normálně, bez problémů a dramat vyhrát GS? To je to tak složitý?
Reagovat
HankMoody2
Menšík vyhrál.
Reagovat
Georgino
Je to kamaráde složitý.
Reagovat
SpacialRecognition
Apeluji znovu na webmastera, prosim o navrat IGNORE listu. dekuji.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Budu o to bojovat, ale nevím, jestli to vyhraju.
Reagovat
HankMoody2
Zdravím kolego!
Reagovat
SpacialRecognition
I tak znovu dekuji.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Reagovat
HankMoody2
Souhlasím, někteří uživatelé jsou otravní, taky bych ho uvítal.
Reagovat
HankMoody2
Menšík vyhrál, protože neprohrál.
Menšík vyhrál, protože Rublev prohrál.
Menšík vyhrál, protože Rublev nevyhrál.
Menšík vyhrál, protože vyhrál.
Reagovat
Diabolique
Myslim, ze to trener prekombinoval, porad na Kubu hrnul: "Hrej to na D2, C1, H4, ..." az se z toho Kubovi zatocila hlava a ohlasil tah na G12, cimz se ocitl zcela mimo sachovnici ...
Reagovat
chlebavevaju
Asi hraji lodě no, bum zasazeno.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
spíš ho unavilo to neustálé zvedání figurek
Reagovat
frenkie57
Reagovat
Nereknu
Reagovat
pantera1
Jsem to na chvíli přepla na Skautíka, to má úplně jiný grády. Pěkně si dávají do těla .
Reagovat
HankMoody2
Menšík vyhrál.
Reagovat
Saulnier
Videla si tú sériu smecov, ktoré Ruud odvrátil a výmenu zakončil víťazným úderom? Fonseca dáva bomby, ale mal by sa viac pozerať, kde stojí protihráč.
Reagovat
HankMoody2
Krásný tenis, ale Menšík by ho zničil ve 3.
Reagovat
pantera1
Jj, naprostá pecka od Skautíka . Celkově byl ten gem brutální .
Reagovat
chlebavevaju
Když tento zápas porovnáme se souběžně hrajícím zápasem Ruud - Fonseca, tak to je jak srovnávat Trabant a Mercedes. Ať už vyhraje Nor nebo Brazilec, ve čtvrtfinále budou mít lehkou práci.
Reagovat
frenkie57
Kuba je pod těžkou dekou, čtvrtý set může Kuba při kvalitách soupeře asi odepsat.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
možná MTO
Reagovat
HankMoody2
Menšík vyhrál.
Reagovat
chlebavevaju
Menšík na to už dlabe, chystejme se na 5. set. Zlaté české dítě v problémech.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Jestli to půjde do 5.setu, tak to vypínám. Kuba teď úplně mimo. Jak když už nemá sílu.
Reagovat
HankMoody2
Menšík vyhrál.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
řekni to Rublovi, ten furt hraje
Reagovat
sojka1
budou to jeste velke nervy, pro odlehceni to vnimam jako Safin vs Josefus..... pojd, Tome! :-))
Reagovat
HankMoody2
Menšík vyhrál.
Reagovat
HankMoody2
Menšík už vyhrál, ten zápas skončil. Vím to.
Reagovat
frenkie57
Kubovi nechodí první servis, to je celé. Snad ty procenta včas zvedne.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
to není jen servis, všechny údery jsou pomalejší Snad Kuba nebude druhá Muška
Reagovat
HankMoody2
Menšík vyhrál.
Reagovat
elskjer
Moc bych se divil, kdyby rublev ted vyhral 3 sety v rade..
Reagovat
Tomas_Smid_fan
2.prohraný servis v řadě? wtf? Tým by ho měl namotivovat, že takhle 10GS nevyhraje
Reagovat
chlebavevaju
Ale na 9 by to stačit mohlo.
Reagovat
modra.pani
Kubo, pojď!
Reagovat
easymoneysniper
Budíček.. je čas zase zapnout ale
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Kuba přepnul do error pasivního módu Co to je, vždyť tu vyhrál 2 pětiseťáky. Snad mu už nedošlo
Reagovat
HankMoody2
Jakub Menšík dnes ukazuje, že vyhraje dvouciferný počet grandslamů.
Reagovat
hanz
Menšíkova specialitka... prohra po 2 vyhraných setech... marnost, marnost, marnost... bez šťávy, servisu i forhendu... vypínám, ten už je jasnej... pěkný večer
Reagovat
chlebavevaju
Menšík opět lostne z vedení 2:0? To by bylo opravdu legendární.
Reagovat
Blondie
Kruci! Kubo, nádech a výdech. To dáš!
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Pasivita v poslední výměně zhasla naději na vítězství ve 3setech. Teď budou nervy o 4.set
Reagovat
frenkie57
Kuba dost polevil ve třetí sadě. Doufejme, že je to dočasné a Kuba zase zabere.
Reagovat
Mac
nebudou, bohužel...
Reagovat
modra.pani
Co má Rublev furt za problém, že tam opět diskutuje s rozhodčím?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
neví, kdy může na záchod
Reagovat
modra.pani
Tak aspoň, že ví, kdy má svačit
Reagovat
frenkie57
Nejspíše mu empajrový vysvětloval, že se musí dovolit a ne beze slova odejít.
Reagovat
frenkie57
Tato devátá hra byla důležitá, protože kdyby jí Menša neustál, Rublov by začínal 4. set na servisu.
Reagovat
hanz
Menša začínal i teď a stejně to hned projel...
Reagovat
frenkie57
No jo, je to tak. Tak uvidíme, zda to tentokrát ustojí.
Reagovat
frenkie57
A znova, kurňa.
Reagovat
pantera1
Čtvrtýmu se nevyhneme, bohužel.
Reagovat
pantera1
A začali jsme stejně, jak ve třetím. V nervech celej set. Musíš Andreje rozhodit, zaber .
Reagovat
pantera1
Super srovnal a teď to chce zabrat, pojď Kubíků
Reagovat
Blondie
Kubíčku, pojď!
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Joao má první set proti Skautíkovi.
Reagovat
Saulnier
A v 2.sete mal výhodu brejku, ale vzápätí o ňu prišiel. Zatiaľ je aktívnejší Fonseca, viac tlačí, viac sa hrá o podanie Ruuda, ktorý občas trochu nezmyselne chybuje.
Reagovat
pantera1
Skautík je v ohrožení, dnes to nemusí dopadnout, jak s Tommym
Reagovat
Tomas_Smid_fan
dík Skautík má zas určitě nervy
Reagovat
Saulnier
Trochu sa mu už sťahuje tvár do náznaku negatívneho výrazu. Zatiaľ viac platí Fonsecov dôraz, ale Ruud sa pomaličky zlepšuje v schopnosti čeliť mu. Len ešte tie chyby a niektoré rozhodnutia ho trochu zrážajú. Celkovo som ale čakal trochu vyšší level, zdá sa, akoby obaja boli trochu viac v napätí, čo neprospieva ich hre, ale zas, vzhľadom na celkový vývoj turnaja sa niet čomu diviť.
Reagovat
Blondie
Reagovat
Kreuz
Safin vypada jak Jozin z bazin, verze playboy. A ten blondatej partak vedle neho skutecnej Jozin.
Reagovat
Vlk-v-trave
Mensik vs. Rublev, aneb bitva BH vs FH

...neni treba potvrzovat plno brejku
jak ses slusnej machr na tajbrejku...;-)

Andrej si ten jeden set asi ale vezme...
pro info
Rublev ve sve kariere vyhral 2 zapasy ze stavu 0:2, na petisetaky ma 65% uspesnost...
Mensik ma ve sve kratke kariere v porovnani s Rublevem tu stats o dost horsi... teprve ted to zacina snad obracet, a verme, ze to zlepsi...

Saffin k Rublikovi: "ty tady hrajes abys vyhral, a ne abys prohral":-)
Inu kazda dobra rada nad zlato...
a rada pro Kubu, hlavne to nechtej hrat na 5 setu ;-) Nech si to zlepseni stats na jine prilezitosti...;-)
Reagovat
Tomas_Smid_fan
ani jeden neposlechl
Reagovat
chlebavevaju
Ajeje, kriticky stav Menšíka na GS, paradoxně je to vedení 2:0 na sety, začíná mě svrbět můj sázkařský instinkt.
Reagovat
hanz
Ano, teď je ideál vsadit..
Reagovat
chlebavevaju
Kurz o ničem, bohužel. Necelé tři si můžou nechat.
Reagovat
hanz
Už ho znají, no...
Reagovat
Blondie
Csaplárova past
(ne, nechceme obrat!)
Reagovat
Georgino
Jóó. Ještě jeden!
Reagovat
SydneyOpen
Uf, ale nebude to ještě vůbec lehké
Reagovat
Diabolique
jj, Kuba by si rad na zacatku tretiho setu trochu odpocal, ale Rublev ho nenechal.
Reagovat
frenkie57
Rublev se od druhého setu hodně zvedl, skoro nechybuje a když ano, tak pod tlakem. No, jak píšeš, uhrát to ve třech bude ještě fuška.
Reagovat
Blondie
Takové drama, český kluk daleko a tady skoro ticho?!
Reagovat
chlebavevaju
Fandíme miláčkovi Maruš Bouzkové.
Reagovat
tenisman1233
Jak kdo
Reagovat
misa
Reagovat
Tomas_Smid_fan
sou nervy, ne...
Reagovat
Mac
ani nedutame...
Reagovat
easymoneysniper
Zlaté české dítě
Reagovat
pantera1
Kubíků paráda . Druhej set doma . Dnes by stačily ty tři, abys šetřil síly .
Reagovat
frenkie57
Také bych se vůbec nezlobil.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Ruská hrozba se jmenuje Rublev a to označení vzhledem k jeho postojům je takové, no nevím...
Reagovat
The_Punisher
Také s tím souhlasím. Ondro - prosím uprav :)
Reagovat
Blondie
Chápu, jak to myslíš, ale tady bych za tím nic nehledala :)
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Napsal bych ti to samé, co Blondie. Netahej to sem, vůbec to tak myšleno není. Tady jsme na tenisovém webu
Reagovat
chlebavevaju
Výborně, Ondřeji! To je slovo chlapa!
Reagovat
Tomas_Smid_fan
nevím, jestli je tohle řešení ideální Snad víš, co děláš
Reagovat
Tomas_Smid_fan
reaguji na změnu titulku, aby bylo jasno.
Reagovat
The_Punisher
Tak někdy ta slabší chvilka přijít musela. Ať hlavně udrží hlavu a dostane to do TB - které umí :)
Reagovat
The_Punisher
A dopadl v menšíkovském stylu, paráda!
Reagovat
hanz
Menšík bez servu a Fh... to už bude rychlé...
Reagovat
tenisman1233
Reagovat
Krisboy
Nezapomněl jsi přepnout mezi nicky?
Reagovat
hanz
Já žádný jiný nepoužívám... ověř si to u pana Jiráska :)
Reagovat
Diabolique
Naopak, o to to bude delsi. Normalne by Kuba vyhral ve trech setech, takhle bude treba potrebovat o set vic.
Reagovat
Krisboy
O dva
Reagovat
com
Votočka právě začala
Reagovat
Tomas_Smid_fan
kuš! Doufám, že budeš fandit jako proti Kvítí
Reagovat
frenkie57
Nesejčkuj školáku a kontroluj si hodiny.
Reagovat
pantera1
Druhej je doma, ale nebudeme zatím moc juchat
Reagovat
Tomas_Smid_fan
díky come!
Reagovat
frenkie57
Andrejko, nezdržuj a hraj. Tohle neukecáš.
Reagovat
Diabolique
Tak on si myslel, ze Kubu rozhodi na podani. Ale Kuba tuhle taktiku velmi dobre zna, sam ji umi pouzivat, tak jsem veril ze se rozhodit nenecha.
Reagovat
Diabolique
Ale trochu Kubu rozhodil ... tak celkove ...
Reagovat
frenkie57
Trochu přeci jenom jo, ale nakonec Kuba vše ustál.
Reagovat
pantera1
Já nic nezdržuju, šup šup, ať to lítá . Andrejovi tečou nervičky, možná bude nějaká pikantní estráda .
Reagovat
frenkie57
Reagovat
Mantra
Už si rozbil hlavu?
Reagovat
chlebavevaju
No ten Safin dopadl. Bezďák hadra.
Reagovat
Liverpool22
Vždyť mu to sluší - dlouhé vlasy, krásně opálený.......
Reagovat
chlebavevaju
No to teda nevim, za mě hrůza. Vodka dělá svoje.
Reagovat
Pe3k
Plíšková je do něj zamilovaná.
Reagovat
Kreuz
Jedem Menso, jen tak dal!
Reagovat
easymoneysniper
"Pokud to nemá rychlost tak jseš v p.deli"
Reagovat
modra.pani
Taky jsem tuto větu zaslechla. Tak ať to tam sviští!
Reagovat
darek.vrana
Teď by to chtělo brzký brejk ve druhém, aby rusáčkovi začly téct nervy.
Reagovat
darek.vrana
Zatím vypadá, jako že si vzal neurol, je nějak podezřele klidný.
Reagovat
chlebavevaju
Na ČT právě Sportka a jedem! Kuličky už se točí!
Reagovat
chlebavevaju
A zas nic! Že já se profesionálně nedal na ten tenis.
Reagovat
Mantra
Vždyť je to vybraný. Tuhle tech 2.9 miliardy
Reagovat
lvicek
To byl Eurojackpot.
Reagovat
Patik
Na tej fotke vyzerá akoby mal mozgovú obrnu..každopádne tu nieje o čom..dve zázračné deti si to rozdajú o titul niečo iné by bola chyba v matrixe.
Reagovat
Krisboy

Náš malej frustrátek nikdy nezklame!!!
Reagovat
Patik
Komu fandíme..Rublev by sa mohol hecnut grandslam by mohol poputovat do Ruska škoda že vypadol Danil.
Reagovat
Krisboy
Bože! Já ho tady hájil a on se rozhodl mi dokázat, že jsem se mýlil...naposledy ti v dobrém radím: vzchop se, najdi ztracenou důstojnost!
Reagovat
Patik
To už sa dneska stráca dôstojnosť keď človek niekomu fandí ? Sledujem hokej..mozem povedať že držím Švajčiarom nech titul ostane doma ? Či aj to je nedôstojné ?
Reagovat
Krisboy
Tu svoji frustraci ze všech, kdo si kdy dovolili porazit tvoji Nedotknutelnou Absolutní Večnou modlu Djokoviče neukecáš. Je to znát z naprosté většiny tvých příspěvků a snažit se schovat to za hokej ve velice trapné.
Reagovat
Patik
Cítaš ma ako knihu..neodhal ma prosím úplne nechaj si aj niečo pre seba.
Reagovat
pantera1
já tě dneska asi vytahám za kotletku, to bolí víc, teda jestli si je pěstuješ, líbí se mi na chlapech
Reagovat
PTP
Sedmdesátky každým coulem
Reagovat
pantera1
Modrý oči, tmavý vlasy, kotlety.....a ještě vysokej a nohy trošku do Ó.
Reagovat
Mantra
Kdyz myslíte. Ja jen . Ze ja o tom nesmel ani pipnout
Reagovat
pantera1
Patřilo pod Patika . Promiň
Reagovat
Patik
Heej..aby som ťa ja nepotiahol.a tiež za vlasy..ale tak trošku inak ..a zozadu
Reagovat
pantera1
Ještě, že jsem se ostříhala na krátko . Patiku ty seš pěknej virtualní divočák.
Reagovat
Patik
Úplne na krátko ? To je škoda vlasy sú koruna krásy..ale určite vyzeráš okuzlujuco aj tak.
Reagovat
pantera1
Mám krátký mikádo kousek pod ouška, mám je hodně vlnitý, takže jak Lota z Babylonu Berlín, jestli jsi viděl. Udělala jsem nedávno radikální změnu, chvíli jsem měla delší vlasy po ramena..Jinak jsem většinu života měla vlasy úplně na krátko, jak Hanka Maciuchová.
Reagovat
chlebavevaju
To je jak inzerát. Značka - věřím ve štěstí.
Reagovat
com
nenabaluj Patika, ten patri Krisboyovi
Reagovat
pantera1
Ne, ne ten patří mně. Starej se o Blondie .
Reagovat
com
ta ma zas noční šichtu, vydelava tezky prachy
Reagovat
pantera1
No vidíš, je to šikovná holka, si ji ani nezasloužíš .
Reagovat
Patik
Vlasy už som si predstavil a vyzerajú dobre ..kiežby som si vedel predstaviť ešte tvoju tvár..ale to možno niekedy..keď ju budem držať..
Reagovat
pantera1
To jsou pěkné představy, jak si mám představit tebe? Fantazie pracuje .
Reagovat
PTP
Dvoumetrovej Michal Dočolomanský.
Reagovat
pantera1
Tak to by šlo Dočo byl krasavec . Trefils to přesně pane modrooký .
Reagovat
Patik
Rozhodne som nižši a s Dočom sa vôbec nepodobame..ale jeho piesne som spieval pri stanoch a praskajucom ohni.
Reagovat
pantera1
Hm to by se mi líbilo, kdyby jsi mi u ohýnku zpíval, hvězdy a měsíc na obloze, praskající dřevo... Úplně to vidím .
Reagovat
Patik
Toľká romantika
Reagovat
Tomas_Smid_fan
máš doma rudou vlajku se srpem a kladivem?
Reagovat
Patik
Prečo by som mal..ty nosis doma vlajky všetkých ktorým fandis ?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
jen jsem byl zvědavý, jak moc je to v tobě zaryté, nic víc za tím nehledej
Reagovat
Pe3k
Live score ukazuje, že se ani nehraje...Udělejte s tím už kua něco!
Reagovat
darek.vrana
Pěkně to tam Kuba pálí. Proti ranařům to vyzní ještě líp.
Reagovat
Saulnier
Aj z returnu už vypálil pár kvalitných rán, najviac sa mi páčila tá za stavu 4:1 ku koncu gemu
Reagovat
darek.vrana
Jo, dneska return zatím parádní.
Reagovat
Diabolique
Kuba jede! Pojd!!!!
Reagovat
frenkie57
Pepindě, jak to sluší, panečku.
Reagovat
PTP
Popiš mi to, já se nekoukám, klidně přeháněj.
Reagovat
frenkie57
Dlouhé rovné vlasy s pěšinkou uprostřed, kulaté slun. brýle, bílé tričko a tmavé sáčko. Více z ní nevidím.
Reagovat
PTP
Ta pěšinka zní dobře
Reagovat
Sinuhet1
podle prvnich micku z obou stran by to dneska mohl byt BIG zapas
Reagovat
pantera1
Kubíků zlom vaz a toho mýho jmenovce poraz a pokračuj dál

Pro štěstí Josefínku

https://youtu.be/Q3jUZGk_B-c?is=LekBMxgSeWY5ShOY
Reagovat
PTP
Já něco přidám:
https://youtu.be/hlyOdAa3Vpo?si=_ls80fEBNVlpKhtb
Reagovat
Mantra
Ty jsi Rublá?
Reagovat
PTP
Občas do hlavy
Reagovat
Mantra
Reagovat
Krisboy
Myslím, že je Andrea
Reagovat
com
bravó, nebudeš ty mít vychozenou základku smile
Reagovat
Krisboy
Reagovat
Patik
Reagovat
Mantra
Fakt? Mě to netrklo. Měl jsem jen 4 braniky
Reagovat
pantera1
Kdybys tolik nepil, tak bys to postřehl, psala jsem to tu nedávno . Ty jdeš jen po lechtivých momentech
Reagovat
Patik
Vsadim sa že Rublev sa už hada sám so sebou.
Reagovat
frenkie57
Nene, zatím je celkem v klidu, občas rozhodí ruce, když Kuba trefí nechytatelný úder.
Reagovat
Patik
Neuveriteľné.
Reagovat
pantera1
Já se někdy hádám s kocourem .
Reagovat
Pavol
Menšík naznačil pri sieti kopy - karate. Andrej sa už trasie.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Kuba to nebude mít snadné. Vítězstvím proti Busemu ukázal, že teď není úplně mimo.
Reagovat
com
Čtu, že Menšík bojuje, tak rychle hledam stream a ono to jeste nezacalo
Reagovat
Tomas_Smid_fan
bojoval v šatně s ponožkama
Reagovat
PTP
Ponožky jsou rusky noski, takže Linda Ponožková.
Reagovat
PTP
Ponožky jsou rusky noski, takže Linda Ponožková.
Reagovat
Saulnier
Som zvedavý, na koľko setov to dnes bude. Ja si vždy prajem 5, keď je obojstranne dobrý zápas, ale po tých galejách, ktoré si Kuba zažil proti Navonemu, mu doprajem aj rýchlejšie víťazstvo. Škoda, že sa zápas kryje s dvojicou Ruud - Fonseca, ale asi jej dám prednosť, uvidíme, možno bude vývoj v oboch zápasoch taký, že to občas poprepínam a uvidím z každého niečo.
Reagovat
PTP
Ty si ozaj prefíkaný chalan
Reagovat
com
a kto ho přefiknul
Reagovat
paddy
prefíkaný by si zapnul dvě okna vedle sebe smile
Reagovat
Saulnier
Aj to som skúšal, ale opäť, nevedel som sa poriadne sústrediť ani na jeden zápas. Som v tomto trochu konzervatívny a vadia mi pohyby navyše v zornom uhle, keď sa sústredím na jedno
Reagovat
Liverpool22
Mám to podobně - taky budu přepínat. Kuba vede 2:0 na zápasy, ale na antuce to bude první zápas. Navíc podmínky budou jiné - takže uvidíme.
Reagovat
Kreuz
Podle me to bude na 6 setu.
Reagovat
Kreuz
Saulnier, sleduj 2 zapasy zaroven na tv a pc, to delam bezne.
Reagovat
Liverpool22
smile
Reagovat
Saulnier
Už som to tak skúšal pár krát, ale väčšinou som nemal nič ani z jedného. Multitasking nie je asi moja silná stránka, ale keď to takto dokážeš, tak klobúk dole
Reagovat
Kreuz
mimochodem, pro vas francouze to musi byt frustrace, Noah pred 40 lety... a vsichni uz out...
Reagovat
Pavol
Jakub sa pohrá s Andrejom ako mačka s myšou.
Reagovat
MARECEK7
Tak to bych neřekl, hodně bude záležet,jak půjde servis
Reagovat
PTP
S Andrejom by si mal pohrať prezident_pavel
Reagovat
Pavol
S Andrejom by ste sa mali pohrať vy všetci a my zase s Robertkom.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
Krisboy
Nejen Menšík, ale celá evropská civilizace čelí ruSSké hrozbě!
Reagovat
3ryba16
To napsal ten pravej!
Reagovat
misa
Díky Ukrajině, která nad Ruskem získává technologickou převahu, je ta hrozba stále menší. Za rok budou prosit o jídlo.
Reagovat
3ryba16
Blábol - dobrou chuť.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
mám kamaráda rusa a ten tam pravidelně jezdí a to, že tam jde životní úroveň dolů, je podle něj zjevné.
Tobě se líbí slovo kolaborant?
Reagovat
Nola
nebudes ty vlastne iba preobleceny Rus, kedze mas tolko ruskych kamosov?

ja by som teda nechcela ziadneho ruskeho kamosa, ani kamosku
Reagovat
Tomas_Smid_fan
no vidíš, je to i o tom, co v těch lidech je. Ale chápu tě, prevencí nic nezkazíš.
Reagovat
Krisboy
Rusům nejde o životní úroveň, kvalitu života nebo ekonomickou prosperitu...ono potřebují aby se jich všichni báli, lezli jim do anusu, klaněli se jim, obdivovali je a hlavně nepřemýšleli.
Spor Evropa-ruSSko podle mě nemá řešení, jsou to dva naprosto odlišné, neslučitelné světy.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Ano, ale je rozdíl rusko s Putinem a rusko bez Putina. Jsou tam oligarchové, kterým přinese víc peněz lepší, nekonfliktní vztah se západem.
Reagovat
Krisboy
Částečně ano, ale Putin není nějaký solitér...on reprezentuje velikou část ruSSáků. Ten pocit nadřazenosti nad zbytkem světa je jeden z ruSSkých národních rysů.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
no, ono to že v něčem prohrávají pro nás moc dobré není. . Jediné dobré východisko je převrat v Rusku a v USA.
Reagovat
elsky
Nebo mimozemšťani.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
ty Trump zamknul v zóně 51, dokud mu nevyjednají Intergalaktickou cenu míru.
Reagovat
Oin
Nejenom Menšík čelí ruské hrozbě, té čelíme my všichni.
Reagovat
Krisboy
Reagovat
3ryba16
Jo, a kolik vás je?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
nas mnógo

kolik ti platí měsíčně? Za jednotlivé posty to asi není, co?
Reagovat
Krisboy
Toho neplatí nikdo. On je prostě jen fašistickej chciválek, nebo jak si dnes ty bolševický svině říkají.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
chcimír. jejich pojmenování jsou vždycky vznosná a pozitivní. Prostě takový k*rvy převlečený za kamarády.
Reagovat
Krisboy
Chcimír? To mi nedává smysl. Podle mě je chcimír člověk, který nechce válku. Nikoli člověk, který podporuje agresi a okupaci.
Reagovat
Pe3k
Nedávalo to smysl nikdy ani na začátku války, bohužel většina lidi jsou jen tupé ovce co neumí uvažovat sami za sebe a tak pouze přejímají main streamový narativ ať je jakkoliv nesmyslný.
Reagovat
Patik
Reagovat
Pavol
Menšík to bude mať ťažké lebo som na neho vsadil. Ale pre mňa je favorit.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist