Veselý dál stoupá žebříčkem, posunul se už na 81. místo

5. 8. 2013, 12:39
Aktuality 92
Jiří Veselý si díky zisku titulu na challengeru v Liberci, odkud si odvezl už třetí letošní trofej, polepšil ve světovém žebříčku o sedmnáct míst a 81. příčkou si vytvořil nové osobní maximum.
Profily hráčů

Na začátku sezony 2011 vyhrál Jiří Veselý juniorskou dvouhru i čtyřhru na Australian Open a v průběhu následujících dvou let se už začal čím dál více objevovat na turnajích Futures pro dospělé.

Letošní rok začínal na chvostu třetí světové stovky s cílem vylepšit své postavení do konce sezony alespoň o 100 míst. "Určitě by měl můj žebříček začínat jedničkou," řekl rodák z Příbrami. 

Jenže když v úvodu sezony řádil na turnajích Futures, ze kterých si odvezl tři tituly a na challengeru v Sarajevu porazil 88. hráče světa Blaže Kavčiče, své cíle během krátké chvíle přehodnotil. "Chtěl bych se dostat do konce roku do Top 150. Ale hlavní je vydržet zdravý, makat na sobě a snažit se zlepšit svojí hru, podle toho pak bude vypadat i můj žebříček" přál si český tenista. 

Veselý se však už na začátku léta prodral do Top 100 a když si včera na antuce v Liberci zahrál popáté v sezoně challengerové finále a po skalpu 63. hráče světa Argentince Delbonise vybojoval svou třetí trofej, vyhoupl se v dnešním vydání žebříčku už na 81. místo. 

Tento týden je dvacetiletý tenista přihlášen jako nasazená čtyřka na další antukový challenger v San Marinu, pak by měl následovat týden volna a přelet do Spojených států. Poprvé má totiž zajištěn start v hlavní soutěži grandslamového turnaje, aniž by musel do kvalifikace. Před US Open zvažuje start ve Winston-Salemu.

V čele pořadí ATP nedošlo k žádným změnám. Nejlepší český hráč Tomáš Berdych je proto nadále na šesté pozici a jedničkou je Srb Novak Djokovič před Britem Andym Murrayem

Ženskému žebříčku stále vládne Američanka Serena Williamsová. Za ni si však již poněkolikáté v letošní sezoně vyměnily pozice Viktoria Azarenková a Maria Šarapovová, když si běloruská finalistka z Carlsbadu polepšila na druhou příčku. Nejlepší česká tenistka Petra Kvitová je stále sedmá.

Žebříčky ATP k 5. srpnu 2013:

Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 12.040 b.
2. (2.) A. Murray (Brit.) 8610
3. (3.) Ferrer 7120
4. (4.) Nadal (oba Šp.) 6860
5. (5.) Federer (Švýc.) 5515
6. (6.) Berdych (ČR) 4865
7. (7.) Del Potro (Arg.) 4660
8. (8.) Tsonga 3480
9. (9.) Gasquet (oba Fr.) 3045
10. (10.) Wawrinka (Švýc.) 2915

11. (11.) Nišikori (Jap.) 2405, 12. (12.) Haas (Něm.) 2275, 13. (13.) Raonic (Kan.) 2225, 14. (14.) Almagro (Šp.) 2090, 15. (15.) Čilič (Chorv.) 2075, 16. (16.) Fognini (It.) 2075, 17. (17.) Simon (Fr.) 2030, 18. (18.) Janowicz (Pol.) 2029, 19. (19.) Tipsarevič (Srb.) 2000, 20. (20.) Isner (USA) 1935,
...44. (41.) Rosol 947, 51. (51.) Štěpánek 900, 81. (98.) Veselý (všichni ČR) 624. 

Čtyřhra:
1. (1.) B. Bryan, M. Bryan (oba USA) oba 14.460, 3. (3.) Bopanna (Indie) 5380, 4. (4.) M. López 5280, 5. (5.) Granollers (oba Šp.) 5280, 6. (6.) Peya (Rak.) 5220, 7. (7.) Bhúpathí (Indie) 5180, 8. (8.) Soares (Braz.) 5130, 9. (10.) Štěpánek 4790, 10. (9.) Paes (Indie) 4720, ...36. (39.) Dlouhý 1880, 40. (45.) Čermák 1765, 97. (98.) Rosol (všichni ČR) 820.

Žebříčky WTA k 5. srpnu 2013:

Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 11.245 b.
2. (3.) Azarenková (Běl.) 8805
3. (2.) Šarapovová (Rus.) 8765
4. (4.) A. Radwaňská (Pol.) 6165
5. (5.) Li Na (Čína) 5555
6. (6.) Erraniová (It.) 5100
7. (7.) Kvitová (ČR) 4385
8. (8.) Bartoliová (Fr.) 4365
9. (9.) Kerberová (Něm.) 3920
10. (10.) Wozniacká (Dán.) 3660

11. (13.) Stosurová (Austr.) 3310, 12. (11.) Vinciová (It.) 3220, 13. (14.) Flipkensová (Belg.) 2886, 14. (16.) Jankovičová 2865, 15. (17.) Ivanovičová (obě Srb.) 2845, 16. (12.) Kirilenková (Rus.) 2801, 17. (15.) Stephensová (USA) 2741, 18. (18.) Lisická (Něm.) 2556, 19. (19.) Suárezová (Šp.) 2430, 20. (21.) Cibulková (SR) 2245, ...29. (30.) Šafářová 1655, 35. (35.) Zakopalová 1460, 72. (73.) Karolína Plíšková 888, 80. (81.) Hlaváčková 813, 84. (86.) Hradecká (všechny ČR) 763. 

Čtyřhra:
1. (1.) Vinciová, Erraniová obě 9355, 3. (3.) Petrovová 7730, 4. (4.) Makarovová (obě Rus.) 6780, 5. (5.) Srebotniková (Slovin.) 6745, 6. (6.) Vesninová (Rus.) 6631, 7. (7.) Hlaváčková 6495, 8. (8.) Hradecká 6130, 9. (9.) Hsieh Su-Wei (Tchaj-wan) 5385, 10. (10.) Šuaj Pcheng (Čína) 5025, 11. (11.) Peschkeová 4295, ...20. (20.) Šafářová 3545, 45. (43.) Záhlavová-Strýcová 2051, 56. (56.) Uhlířová 1512, 72. (73.) Zakopalová 1205, 79. (85.) Hrdinová 1146, 83. (89.) Voráčová 1074, 85. (84.) Birnerová 1068, 96. (87.) Karolína Plíšková (všechny ČR) 921.

Finanční žebříček roku (v dolarech):

1. S. Williamsová 4,826.086, 2. Azarenková 3,842.327, 3. Šarapovová 3,532.022, 4. Bartoliová 2,854.202, 5. Erraniová 2,019.669, 6. Li Na 1,943.256, 7. A. Radwaňská 1,770.885, 8. Lisická 1,572.362, 9. Vinciová 1,346.628, 10. Kvitová 1,226.323, ...29. Šafářová 552.0979, 33. Zakopalová 459.825, 44. Hradecká 400.177, 54. Hlaváčková 339.445, 80. Karolína Plíšková 223.526.

Komentáře

92
Přidat komentář
smazaný uživatel
Dnes bude podobný pořad z Toronta jako minulý týden z Carlsbadu. Přímý přenos začíná ve 21:00 našeho času (15. hodina místního času). Bude tam Serena, Aga, Li Na, Sara, Petra, Marion a Bouchard. Měla tam být taky Vika, ale předpokládám, že ta tam nebude. Minule to bylo celkem fajn, tak jsem na to zvědavá, i když to pravděpodobně uvidím až ze záznamu. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě sem dám odkaz, kde si to můžete pustit. :D

http://www.wtatennis.com/news/article/3334574/title/wta-live-all-access-hour-in-toronto
Reagovat
smazaný uživatel
já to určitě uvidím až ze záznamu, jako vždycky. Sledovat 5 minut rozhovor a pak 5 minut reklamu a tak pořád dokolečka je katastrofa :D. Ze záznamu můžu ty otravné reklamy přeskočit.
Reagovat
smazaný uživatel
Tjn. Já se většinou kouknu ze záznamu jen na Petru. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jukám na Lukáše se Seppim, zatím 1. set v čudu.
Jen nechápu, když si najdu stream, pořád mi to píše "podoj krávu", tak nevím, mám si brát nějak osobně? :))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Lukáš zabral, že by 3. set TB?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Lukáš nepřekvapil... což se asi čekalo..
Reagovat
Reti64
Jen doufám, že příští rok už bude konečně z Jirky dospělej chlap a začne se rvát jak o život na všech velkejch světovejch turnajích...:-))
Reagovat
smazaný uživatel
A na veteránky je kurz 1.50 :-O
Až podezřele dobrý kurz.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky přemýšlím, že bych si šel zítra vsadit... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Počítám zítra už takový kurz nebude. Jinak v tom zápase něco "smrdí".
Ale tak neodolal jsem ...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra hraje v Torontu i čtyřhru s Angie Kerber. První kolo mají jako soupeřky Hingis s Hantuchovou. To bude hodně zajímavý zápas. Doufám, že bude stream, jelikož jsou z Toronta už od 1. kola :-) Petro, Angie, POJĎTE!
Reagovat
smazaný uživatel
Petra hraje v Torontu i čtyřhru s Angie Kerber. První kolo mají jako soupeřky Hingis s Hantuchovou. To bude hodně zajímavý zápas. Doufám, že bude stream, jelikož jsou z Toronta už od 1. kola :-) Petro, Angie, POJĎTE!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petra v live rankingu spadla na 9. místo.

Ta holka má ale 9 životů jako kočka. Když jí teče do bot, hraje nejlíp. Tipuju ji minimálně finále. Smějte se až po turnaji :)
Na zápas s Bušičkou se mooc těším.
Reagovat
misa
A bude hůř, mnohem hůř. Na jedenáctou Sam má v celoročním žebříčku náskok pouhých 1075 bodů a jen v Torontu obhajuje Petra 900. Myslím si, že se do čtvrtfinále nepodívá.
Reagovat
smazaný uživatel
V race je osmá a její náskok na nejbližší pronásledovatelky o něco málo narostl, v průběžném je sedmá.
Reagovat
misa
Jestli je v race 8. nebo 13. je jedno, když obhajuje 2000 bodů.
Reagovat
smazaný uživatel
v race zebricku obhajuje 0 bodu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
V race (to Istanbul) alias kvalifikaci na TM alias žebříčku za letošní rok se žádné body neobhajují, tudíž to není jedno, tudíž tvoje poznámka nedává smysl.
Reagovat
smazaný uživatel
spadla na 9.místo ptř se jí už odečetly body za Montreal...takže tejden zase nic neztratí...
Reagovat
smazaný uživatel
nojo, to je expert :DD
Reagovat
smazaný uživatel
pokud Petra nedojde na tomto turnaji aspoň do finále, příští týden už sedmá nebo osmá nebude. Ani výhra celého turnaje jí tu osmou příčku nezaručuje.
Na US Open Petra mezi osmi nasazenými pravděpodobně nebude. To by musela příští 3 týdny excelovat. Ale všechno se může změnit po závěrečných dvou premier turnajích (Tokio, Peking), kde skoro nic neobhajuje. Uvidíme, jak to nakonec dopadne. Jak říká quesh, v race je osmá a tohle místo je třeba udržet. Bylo by dobrý, kdyby si na konci roku zahrála v Istanbulu, páč tyhle body navíc se můžou hodit příští rok, kdy Petra bude nepochybně atakovat tu snovou první příčku :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že ten žebříček moc hrotíte. Důležitější je Race a ten si snad Petra pohlídá. :-)
Reagovat
misa
Já to dobře vím. Pokud ti někdo napíše, že Petra hraje špatně, tak ty hned argumentuješ tím, že je v race 8. To je pravda, ale já argumentuju tím, že obhajuje přes 2000 bodů, v semifinále byla naposledy v dubnu. Věř tomu, že i v tebou milovaném race Petra po skončení US Open 8. nebude.
Reagovat
slacker
S tim blaznem si nic nezacinej zna jen spoustu krasnych argumentacnich faulu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
proč by v Race nemohla být po US Open 8.?
Reagovat
misa
V současném race 15. Kirilenková ztrácí na Petru 500 bodů, takže je to dost našlapané. Nemyslím si, že soupeřky budou hrát pořád tak špatně, aby Petru na 8. místě nechaly. Zvlášť když jí to nejde.
Reagovat
smazaný uživatel
blbec: to osmé místo si do US Open klidně může udržet, záleží na tom, co předvedou holky za ní

misa: i přesto, že v semi byla naposledy v dubnu, je v race stále osma. A je úplně jedno, kolik teď obhajuje, to je prostě argument mimo. Veř tomu, že i po US Open v race osmá bude. ;-)

slacker: na tvém místě bych radši pomlčel. Kdyby se za argumentační fauly vylučovalo, tak ty už máš doživotní distanc.
Reagovat
smazaný uživatel
noa? to neznamená že nebude po US Open 8...
Lisická je za Petrou jenom díky Wimbledonu a na hardu jí to nejde
Sloane hraje dobře jen na grandslamech, bohužel :/
Vinci je taková objížděčka menších turnajů..
ostatní tak skvěle zase nehrají...
Reagovat
smazaný uživatel
Dodatek: proč myslíš, že to teď Petře nejde? Resp. proč myslíš, že pronásledovatelkám to půjde líp? Nic tomu totiž nenasvědčuje.
Reagovat
smazaný uživatel
tady musím souhlasit s mufikem, ty hráčky za Petrou sou celkem nic moc. Už sem tady jednou psal, že Petře v tomhle souboji věřím nejvíc, je prostě nejlepší :-D ale stát se může ladacos :-)
To to osmé místo v klasickém žebříčku do US Open bude hodně těžké udržet. Přeci jenom titul z Kanady, semi Cinci + titul New Haven.. to je obrovská porce bodů. Předpokládám, že Petra půjde do US Open dolů, potom zase nahoru.. ale jenom předpokládám! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a například Bartoliová kromě šťastného Wimbledonu letos neuhrála skoro nic...maximum je 160 bodů za 3.kolo na AO a FO, pka 140 za osmifinále na v Madridu a IW... 2x čtvrtfinále za 120( v Dubaji jí navíc odstoupila Serena -_-), zbytek je pod 100 bodů
Reagovat
slacker
Ty bys musel byt za sve "jen fakta a argumenty" zastrelen na miste a roztrhhan parem koni
Reagovat
misa
Podle jejího herního projevu a sebevědomí, podle výsledků minulých turnajů dojde Petra v Toronto cca. do 3. kola v Cincinnati rovněž, z New Havenu se odhlásí pro únavu nebo nemoc. Na US Open max. 4. kolo. Máš pocit, že s tímhle si udrží 8. místo? Vím, že ty to vidíš jinak: Toronto finále, New Haven obhajoba, US Open tak sf. Uvidíme, kdo bude blíž pravdě.

Když došla do semifinále naposledy v Katovicích, tak podle tebe jí to jde? Když má stálé problémy dopodávat dobře rozehraný set, tak nemá žádný problém?
Reagovat
smazaný uživatel
Petra se odhlašovat nebude, není to Berdych -_-
hej, ale i tohle klidně stačit může...
Reagovat
smazaný uživatel
Já fakta a argumenty používám. Že se někomu nehodí do krámu není můj problém.
Reagovat
smazaný uživatel
teď sem si ale uvědomil, že sem napsal blbost. Obhajoba New Havenu už nebude mít na nasazení na US Open vliv, protože body se odečítají až v pondělí, kdy je US Open rozlosován. Takže pouze titul z Kanady + semi Cinci.
Reagovat
LukasH
Tady se musím zastat Queshe. To je totiž záměrný vyvolávání dohadů o něčem, co teprve bude. To, že to teď Petře moc nejde, víme všichni. Ale to neznamená, že se jí teď třeba něco nemůže povést.
Ty tu napíšeš, jak to vidíš ty a hádáš se s někým, kdo si myslí něco jinýho.
Reagovat
smazaný uživatel
S Robsonovou si bez problémů poradila a s Razzano to byla smůla, podle videa, co sem někdo dával, ten zápas byl zřejmě solidní řežba z obou stran, na žádnou vyhazovanou to nevypadalo. O herní projev tedy přílišnou obavu nemám.
Podle minulých turnajů měla Samanta v Carlsbadu vyhučet v prvním kole a jak to dopadlo? A v součtu minulých turnajů je Petra osmá. Nemám pocit, že by hráčky za ní teď hrály tak famozně, aby se přes ní houfně přehnaly (btw. soudě dle minulých turnajů se do toho třetího kola ani nedostanou).

Neříkám, že nemá problémy. Ale zjevně jich má míň než ty, co jsou za ní.

Tenhle "za každou cenu pesimismus" mě vytáčí.
Reagovat
slacker
Jooo kdyz ti nekdo napise ze turnaj kategorie Premier je nejnizsi kategorie mezi turnaji premier protoze vis jsou Premier 5 a Premier Mandatory, tak se z toho muzes podelat. Tolik k tomu jak zachazis k faktum a argumentum. Tady to zacalo o Live rankingu (9 misto) a ty do toho zacnes ranking (7 misto). Tolik o tve povestne "praci" s fakty a argumenty. Jses tu vetsine pro smich jak ohybas kdeco podle potreby
Reagovat
misa
Na 8. místo v celoročním žebříčku to rozhodně stačit nebude, vždyť obhajuje těch cca 2000 bodů. Po US Open jsou odehrány všechny 4 grandslamy, tj. race a běžný žebříček už budou dost podobné. Zbývají pak odehrát jenom 2 velké turnaje.
Reagovat
LukasH
A vysvětlíte mi někdo, kde jste vzali, že je na race 9? Dívám se dívám na žebříček k dnešnímu datu a je tam na 8. místě.
Reagovat
smazaný uživatel
no právě. Ty poslední 2 turnaje sou velké a dobře bodované. Petra tam nic neobhajuje, tudíž to je její šance si to osmé místo udržet :-)
Výchozí je race žebříček, kde je stále osmá. Nebude to snadné, ale rozhodně bych neříkal "určitě".
Reagovat
smazaný uživatel
teda "rozhodně".. pardon :-D
Reagovat
smazaný uživatel
v LIVE žebříčku je 9, po odečtení bodů na Montreal..
Reagovat
misa
Nenech se vytočit :-)
Reagovat
LukasH
Jojo, díky, tak to se omlouvám. Neumim číst.:-)
Reagovat
misa
máme v paměti skvělou hru Petry z roku 2011, proto se ani nedivím optimismu, který zde panuje. Petra si udrží 8. místo, Petra je lepší než soupeřky za ní ... Tohle se v diskusi objevuje. Moc bych jí přál úspěchy, ale realita je drtivou část letošního roku jiná. Velké problémy se servisem, těžké boje s žebříčkové mnohem horšími hráčkami. Sám Kotyza říkal, že Petra 2011 se už nikdy nevrátí. Samozřejmě, myslel to hlavně po lidské stránce, leží na ni teď mnohem víc odpovědnosti za výsledky. Klíčové okamžiky zápasů často prohrává, když má ukončit set servisem, selže. Je to prostě jiná Petra. Kdo ví, jak bude její příběh dál pokračovat, z faktů poslední doby je realističtější pesimistická varianta. Kolik takových hráček už bylo. Petra je ale bojovnice, dělá změny, takže ji tenisový osud možná odmění.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem nikdy Dubaj nevydával za víc, než je. Jen jsem zohlednil účast a kvalitu soupeřek, což jsi ty neudělal, protože se ti to nehodilo do krámu, tolik k tvému zacházení s fakty a souvislostmi.

Totéž platí o rankingu.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč do toho pořád motáš tu obhajobu, když s race žebříčkem vůbec nesouvisí?

Skvělá Petra 2011? Pokud mě paměť neklame, tak na US Open Series to byla jedna velká tragedie, kde předváděla přesně ty chyby, o kterých říkáš, že je tehdy nedělala a dělá je až teď. .
Reagovat
smazaný uživatel
sleduju tě :)))))
Reagovat
slacker
1) nadaval si do ubozaku protoze nekdo oznacil Dubaj za podradnou kategorii turnaju. Coz je 4 kategorie z 5 (od GS po INT)
2) Tvrdosijne si odmital prijmout fakt/argument ze se nektere hracky odhlasily tesne pred turnajem a ze obecne hracky jsou mene motivovane nez na turnajich vyssi kategorii. Zadne argumenty druhe strany zasadne nepripoustis. Meles si jen svou

3) Vysvesli tedy proc si vstoupil do teto diskuze s Race a prubecnym oficialnim rankingem kdyz ted v Live je Petra 9. Jak to spolu souvisi? Proc vubec mas nutkani oponovat nekonfliktnimu vyjadreni ve startu vlakna?
Reagovat
misa
Nic nemotám, když se jí nepovede obhajoba, klesne v celoročním žebříčku mimo top 10. Jak bude postupovat čas, bude klesat i v race, protože s končící sezonou se budou oba žebříčky k sobě podobou přibližovat.

Vybral sis přesně těch pár turnajů, na kterých se ji v roce 2011 nedařilo.
Reagovat
slacker
Ja te varoval, s Qeushem kazda "diskuse" skonci podobne. Bude hluchy k tvum argumentum a bude ti podstrkovat neco co jsi nerekl(a)
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu v tom, že ty žebříčky se budou přibližovat. Jenže ono je to tak, že žebříček průběžný, tj. tam, kde obhajuje, se bude přibližovat tomu race, tj. tomu, kde neobhajuje. Logicky - v Race jsou výsledky za letošek, v průběžném za posledních 12 měsíců a jak čas postupuje, je v těch 12 měsících čím dál tím více měsíců z letošního roku. Závěr je tedy jediný: udrží-li Petra výkonnost a výsledky, jaké zatím letos předvádí, s vysokou pravděpodobností se na osmé příčce udrží. Jinak řečeno: jí stačí udělat stejně nebo více bodů, než kolik udělají hráčky za ní, není tu žádná podmínka stran toho, že musí obhájit výsledky z loňska.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, jestli je nesmyslná pomluva a záměrné šíření lží za účelem vyvolání hádky argumentační faul, ale každopádně je to nechutné. Tak mě tady laskavě nepomlouvej, nešiř o mě lži a neprovokuj.
Reagovat
misa
Já si nedám poradit :-) Uvidíme, jak dlouho ho to ještě bude bavit. Nemyslím dneska, ale v horizontu měsíců.
Reagovat
misa
2. a 3. kola ji v té osmičce neudrží. To je prostě nemožné. A od Katovic byla ve čtvrtfinále jenom ve Stuttgartu, Wimbledonu a Carlsbadu. Tzn., že ta 2. a 3. kola která předpovídám, nejsou tak mimo. Já si můžu přát cokoliv, ale musím taky respektovat realitu.

Od začátku roku jsme tady řešili, že Petra má špatnou kondiční přípravu, a ty pořád že ne. A přijde červenec a Petra mění kondičního a výživu. Takže pravdu měli nakonec ti, kteří na to neustále poukazovali. Ti, kteří mají oči otevřené.
Reagovat
slacker
Nechutny je tvuj zpusob argumentovani. A dokud me to bude bavit tak na to budu upozornovat pokazde kdyz to zacne byt hodne pres caru.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud ta druhá a třetí kola budou víc, než uhrají soupeřky, tak jí stačit budou, tvrzení, že "je to nemožné" je nesmysl. Kromě toho nechápu, kde bereš jistotu, že to budou jenom druhá a třetí kola, to je pouze tvá domněnka, a taky nechápu, proč vytrvale ignoruješ fakt, že v žebříčku za letošní rok je osmá (po sedmi z deseti odehraných měsíců), takže jí ta druhá a třetí místa zatím zjevně stačí.

Ohledně té kondiční přípravy jsem akorát tvrdil to, co Petra - dejte tomu čas. A že oproti loňsku ubyla různá drobná především svalová zranění, to je taky fakt (který s kondiční přípravou úzce souvisí). Že Petra dospěla k závěru, že kondičního trenéra vymění, to respektuju, že trochu upravila jídelníček, to je taky v pořádku. Ano, jsem tvor omylný a přínos spolupráce s Bajzou zřejmě nepřinesl takové ovoce, v jaké jsem doufal. Což ale neznamená, že vaše teze ve stylu "všechno je špatně" byla beze zbytku správná, pravda je, jako obvykle, někde veprostřed.
Reagovat
smazaný uživatel
Můj způsob argumentování je založen na logice a faktech, tvůj na ubohém urážení oponentů. Tak nevím, kdo z nás dvou je tady nechutný.
Reagovat
LukasH
Souhlasím s Queshen. Nevím, co je na jeho argumentech nechutnýho. Je to přesně tak, jak píše. Nepopírá, že to Petře letos moc nešlo, ale je fakt, že na 8. příčku v race to stačilo, i když jí ty za ní šlapou na paty.¨
Jo a tahle diskuze byla vyvolaná Misou, kterej začal s tim, že bude teď hůř a hůř. Možná ano, možná ne. Ale ještě to neproběhlo, takže jsou to jen domněnky. Navíc ten kdo napíše příspěvek ať už negativní nebo pozitivní (typu např. Petra teď půjde nahoru a půjde mezi první 3), už tu diskuzi záměrně vyvolává.
Reagovat
slacker
Tvoje argumentace nema s logikou nic spolecneho, to je nechutne a urazejici. A za fakta vydavas predevsim sve dojmy.

Si rozebereme tvuj posledni prispevek:

1) tvrzení, že "je to nemožné" je nesmysl. Ze nekdo oznaci malo pravdepodobnou vec za nemozne ti nedava zadne pravo to smahem dehonestovat jako nesmysl.

2) "nechápu, kde bereš jistotu," ... ani ja nechapu kde beres ze Misa ma jistotu :-)

3) "fakt, že v žebříčku za letošní rok je osmá" ... to je hlavne zasluha Dubaje a mensi Wimbledonu, kazdy dalsi tyden hrozi ze ji nekdo z te naslapane 15 preskoci.
Pokud v US Open serii neudela nejake alespon semifinale, tak se effect Dubaje na Race zebrizek rozpusti. Pred Dubajem by jses Race zebrickem neohanel ani nahodou.

4) vaše teze ve stylu "všechno je špatně" ... Uzasne jak neci pesimismus presunes na vsechny tvoje oponenty.

Suma sumarum. Jeden prispevek a najdu pytel facek logice kterou si tak rad beres do huby.
Reagovat
smazaný uživatel
nejvíc bodů má Petra za Wimbledon, až potom je Dubaj :)
Reagovat
smazaný uživatel
1) málo pravděpodobné není totéž, co nemožné, tudíž označení této teze za nesmysl je zcela na místě a správné.

2) tak si pozorně přečti, co tu Misa píše. Vyjadřuje se velice jasně.

3) je vcelku jedno, kde ty body nasbírala. Mimochodem body za Dubaj + W: 970, body z ostatních turnajů: 1701. Závěr: cca dvě třetiny bodů si uhrála jinde než v Dubaji a W, čili tvoje teze je nesprávná.

4) s generalizací začal Misa, ne já.

Tvoje snaha mě očernit za pomoci nesmyslných obvinění se tedy opět minula účinkem.
Reagovat
slacker
Asi se shodneme ze nema cenu resit race neo jiny zebricek. Fakt je ze ma Petra dost bodu k obhajobe. Dost mysleno kolik procent to tvori jeji zisk. A taky v nadchazejich turnajich jde o opravdu dost bodu v kratkem obdobi (samy Premier a GS navrch), nejnaslapanejsi mesic sezony. Pokud je neurve pro sebe Petra, urvou je jeji souperky. Uspech v nasledujich 5 tyden zahyba Race mnohem vice nez posledni 4 tydny
Reagovat
slacker
1) Nepresne vyjadreni nebo nadsazka neni pokazde nesmysl jak se snazis vnutit okoli.
2) Napis fragment ktery vyjadruje tu jistotu.
3) Opravdu se do koncoveho Race budou zapocitavat vsechny turnaje ktere odehraje v 2013? Neni to nejak omezene? Obavam ze plno tech 120b zisku ji bude skrtnuto stejne jako se ji nepocitaji do zebrizku uz ted. Vetsinu vetsich zisku ma z Dubajskeho obdobi (Doha-Katowice). Takze na Race ma rozhodujici vliv jestli bude ted v US Open Serii bodovat jako v obdobi okolo Dubaje nebo jako v obdobi po Katowicich. nevim co te opravnuje moji tezi oznacit za nespravnou, logika to urcite nebyla. Moje teze ze prumerne postKatowicke vysledky na udrzeni v Race 8 po US Open nemuze stacit stale plati.

4) S generealizaci "vsechno je spatne" zacal(a) Misa? Oznac vetu.
Reagovat
slacker
Vysvetlim proc 470 je svym zpusobem "vice" nez "500".
470 za vyhru znamena ze ostatni hracky se musi podelit o 320, 200 120. Ale 500 bodu na turnaji kde je mozne ziskat 2000, 1400, 900 a dalsi 3 take ziskaji 500 ti k ziskani naskoku pomuze relativne mene.
Reagovat
smazaný uživatel
1) tady nešlo o nepřesné vyjádření
2) číst umíš, tak si to v těch příspěvcích najdi (jo, je to ode mě arogantní, ale vadí mi, jak tu záměrně ze sebe děláš blba).
3) Race se počítá stejně jako průběžný, liší se pouze časové období (kalendářní rok vs. posledních 12 měsíců), takže se jí bude počítat 16 nejlepších výsledků. Situace je jasná: stačí jí dělat lepší výsledky než hráčky za ní, což doteď dělá, včetně těch druhých a třetích kol, takže tvoje teze, že "nemůže stačit" nemá oporu v realitě.
4) viz bod 2
Reagovat
misa
Samozřejmě nemám žádnou jistotu. Já mám svůj názor, ty máš svůj názor, uvidíme na začátku září po skončení US Open. Doufám, že tak jako my, řeší své výsledky i Petra :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, uvidíme :-)
Reagovat
misa
Loni měla 8. Li Na v race žebříčku k 22. říjnu 4726 bodů.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Statistiky_WTA_Tour_2012

Srovnej to s tím, kolik ještě potřebuje Petra získat bodů k dosažení této hranice. Potom to srovnej s tím, zda by jí k tomu stačila ta 2. nebo 3. kola.

Tohle je pořádně silný argument.
Reagovat
slacker
2+4) A takhle konci vetsina zadosti o dolozeni tvych "faktu".
1) Hlavne neslo o nesmysl jak bohorovne tvrdis. Ze Quesh neco snmahem oznaci za nesmysl z toho nesmysl nedela. Nejses autorita.
3) Druha/treti kola v 6 nebo 7 kolovych turnajich znamena ze 16/32 hracek udela stejny nebo lepsi vysledek, nektere souperce z tesneho zavesu staci vyrazne zazarit jen v jednom turnaji aby se prehoupla pred Petru (vi napr Marion Bartoli ale to je dost extrem). Slovo nemuze opravdu v bezne reci nevyjadruje matematickou pravdepodobnost 0
Reagovat
misa
V roce 2011 měla 8. A. Radwaňska v konečném race dokonce 4940 bodů.
V roce 2010 měla 8. Jankovičová v konečném race 4236 bodů.

Petra má k dnešku 2671 bodů. K tomu, aby se dostala na TM, potřebuje pořádně zabrat a získat do konce sezony min. 1500 bodů. Spíš víc, pokud nebudou nějaká zranění hráček před ní.
Reagovat
smazaný uživatel
2) + 4) fakta jsem ti doložil víc než jasně.

1) vydávat něco za definitivní, přestože je na výsost jasné, že to definitivní není, je zkrátka nesmysl.

3) 2. a 3. kola na většině turnajů znamená, že 8/16 hráček udělá stejný či lepší výsledek než Petra, 6 či 7 kolových turnajů s výjimkou GS moc není (i když zrovna RC ano, aby ses do mě hned neopřel). Slovo "nemůže" vždy vyjadřuje matematickou pravděpodobnost nula.
Reagovat
smazaný uživatel
nepotřebuje uhrát xxxx bodů.... nikdo neříká že hráčky za ni vudou vyhrávat, klidně nemusí vyhrát ani jednou :DD
Reagovat
misa
Napsal jsem tady zisky 8. hráček v posledních 3 letech. Jestli si myslíš, že letos by na to Petře stačilo 3000 nebo 3200 bodů, tak přeju příjemné sny.
Reagovat
smazaný uživatel
Tahle diskuze je jako házení hrachu na zeď. Nikam to nevede. Někdo věří, že Petra bude lepší než hráčky momentálně za ní a někdo věří, že bude horší. Spekulace a domněnky. Já říkám, že to ještě bude zajímavé a dokonce roku se máme na co těšit :-)
Nevím, proč by se Petra letos ještě nemohla dostat dál, než do druhého, třetího kola. Jeden slušný výsledek může změnit všechno. Je to ještě otevřené a je blbost se kvůli tomu hádat. Ste jelita.
Reagovat
smazaný uživatel
Vytáhnout jenom 8. místa je nedostatečná informace. Podstatné je celkové rozložení bodů v top 10. A pořád platí, že Petra potřebuje dělat lepší výsledky než hráčky za ní, ale házet tady konkrétními čísly je hodně ošemetné a trochu to působí jako snaha o provokaci. P.S.: nevidím důvod, proč by Petra těch 1000 - 1500 bodů nemohla získat, zas tak horentní suma to není.
Reagovat
misa
je to bodový zisk 8. hráčky v race, tj. poslední postupové místo na TM. Když tady pořád operuješ tím, že Petra je v tomto žebříčku 8. a že by to měla udržet.

Říct, že čísla jsou provokace, je provokace zase pro mě.
Reagovat
smazaný uživatel
Je fajn, že jsi sem dal ta osmá místa, nic to ale nemění na tom, že bez znalosti toho, jak to celkově vypadalo v top 10, to nedostačuje. On je totiž například rozdíl to, jestli většinu bodů rozeberou 2-3 hráčky, tak jako letos, nebo jestli je to rovnoměrně rozděleno v celé top 10, jako třeba rok 2011. Proto říkám, že vyvozovat jenom z toho, kolik toho má Petra uhrát, je prostě špatně. Provokace asi nebylo nejvhodnější slovo, to je fakt.
Reagovat
misa
Dneska končím, další diskuse budou jistě časem následovat. Pokud budou pěkné výsledky, rád tady Petru pochválím a napíšu, že hrála skvěle. Zatím se měj.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že příští diskuze bude veselejší. :-) Hezký večer
Reagovat
slacker
2+4) Co to meles? sam si řekl at si to najdu sam a nevim proc by někdo mel za tebe dokladat odkud si dospel k tak kategorickym trvrzenim. Ja to v textu nevidim, Misa sama to poprela(a). Bud dokaz sva trzeni když se tak oháníš fakty. Nebo se s pokorou (to se nacekame) omluv ze kecas nebo jsi něco spatne pochopil.

Quesh 19:45: "Což ale neznamená, že vaše teze ve stylu "všechno je špatně" byla beze zbytku správná"

Slacker: 4) vaše teze ve stylu "všechno je špatně" ... Uzasne jak neci pesimismus presunes na vsechny tvoje oponenty.

Quesh 20:18: "4) s generalizací začal Misa, ne já."

Slacker: "4) S generealizaci "vsechno je spatne" zacal(a) Misa? Oznac vetu."

Quesh 20:57: 2) číst umíš, tak si to v těch příspěvcích najdi (jo, je to ode mě arogantní, ale vadí mi, jak tu záměrně ze sebe děláš blba).
4) viz bod2

Slacker: 2+4) A takhle konci vetsina zadosti o dolozeni tvych "faktu".

Quesh 21:25: 2) + 4) fakta jsem ti doložil víc než jasně.

Takze predne jsme si nevsiml ze bys Mise vykal, takze slovo vase je generalizace. Jen se neustael vymlouváš a prdlacku dokladas.

Na zbytek uz nemám silu
Reagovat
slacker
1) Za definitivni tu nikdo krome tebe nic nevydaval. Vsichni tu pracujem s vetsi ci vetsi mirou pravdepodobnosti když mluvime o budoucnosti a odhaduje podle trendu v minulosti. Nejake zavery vyjdou když bude hrat jako loni, jiné když zahraje jako na jare okolo Dubaje a jiné když bude mit podobne neuspesne výsledky jako poslednich mesicich. Ti kdo se priklani k posledni variante nejsou zadny arcilotri a dopady které z toho na zebřiček a Race to Istanbul vyvozujeme (My = ja a misa) nejsou zadne nelogicke nesmysly ani teze "všechno je spatne"

3) 5 kolove turnaje jsou prevazne 280 a 470 a 3. kolo je pekne ctrvfinale za 70/120 bodu. To nikoho moc netrhne (a stejne se ke konci roku vetsina takových turnaju skrtne do zebrizku). Premier Turnaje mají 48 az 96 hracu, to je na 6-7 kol. 3. kolo u turnuje ze 48-56 hraci je dostat se mezi 16 nejlepsich. tedy 16 hracek ma stejne nebo lepsi body. V pripade 2 kola je to všechno ještě horsi. 2 kolo u 7 koloveho turnaje kde je 96 hracu je ze 64 hracek ma stejny nebo lepsi výsledek. Prostor pro ostatní hracku prskocit Petru na osmem 8 je obrovsky
Zaver 2-3 kola bez nejakeho finale/semifinale je sbohem Instanbule
Reagovat
smazaný uživatel
1) tvrzení, že "je to nemožné" (predtim bylo bez uvozovek) je nesmysl. Ze nekdo oznaci malo pravdepodobnou vec za nemozne ti nedava zadne pravo to smahem dehonestovat jako nesmysl.

Slovo nemozne ma uplne jiny vyznam nez malo pravdepodobne.
Nemozne muzes rict ze hracka nevyhraje turnaj protoze neni v pavouku ale dokad v pavouku je tak muze turnaj vyhrat ikdyby tam behala o berlych a hrala levou rukou.

Nejdulezitejsi zebricek pro Istambul (furt se o TM bavite) je zebricek race, ktery se stejne nakonec sjednoti s WTA ranking a bavit se o live zebricku vzhledem do budoucna je uplny nesmysl, protoze neni vubec podstatny. Tudiz Race zebricek je nyni nejdulezitejsi, protoze si nikdo neumite predstavit ze by zacla bojovat o prvni pricky WTA ranking a chcete aby byla v Istambulu na konci roku.

2. a 3. kola: To by na vetsine turnajich znamenalo, ze Petra vypadne v prvnim nebo druhem zapase, protoze na spouste turnajich je nasazena do druheho kola. Ikdyz ma spatnou sezonu, tak hrozne natom neni.
Reagovat
smazaný uživatel
Muj nazor je ze i pres slabou sezonu se do Istambulu dostane, protoze si nedokazu moc predstavit hodne hracek, ktere by ji vtom mohly zabranit (ikdyby mela zustat osma):
Race (jak jsem psal pro vas nejdulezitejsi zebricek):
Sabine Lisicki -200b = betony nejsou jeji salek kavy a nemyslim si, ze by mela nejak prekvapit a preskocit Petru. Beru vpotaz i to, ze bude mit sebeduveru po finale Wimbledonu. Ale trava je jeji povrch.
Roberta Vinci -211b = antuku uz ma zasebou a musel by se stat docela zazrak aby Petru predskocila (to davam vetsi sance i Lisicki)
Sloane Stephens -273b = betony docela umi ale diky nezkusenosti si myslim ze na TM nebude
Jelena Jankovic -315b = na betonech Petru tezko predbehne

Jedine realne ohrozeni muzou byt hracky: A.Kerber -379b, M.Kirilenko -500b, C.Wozniacki -596, A.Ivanovic -803b ale musely by dostat neuveritelnou formu).

Jedinou vaznou hrozbu vydim prave v A.Kerber a nejvetsi v Samanthe Stosur. Sice ztraci na Petru 832 bodu ale na betonech je schopna klidne vyhrat vsechny turnaje.

To zme strany. Sice s mnoha nazory qurshe nesouhlasim (skoro se vsema) tak tady ma povetsinu diskuse pravdu.
Reagovat
slacker
A proc se tedy rika ze nekdo dokazal nemozne? Nebo se bezne upresnuje ze neco je teoreticky mozne ale prakticky nemozne?
Reagovat
slacker
Pokud Petra do konce sezony neudela aspoň jedno semifinále na turnaji Premier 5 a vyse a dostane se do Istanbulu tak se tu verejne omluvim.
Reagovat
smazaný uživatel
Protoze to je upravene spojeni aby lepe znelo nez "on udelal nepravdepodobne". Je to stejne jako kdyz nekdo rekne "on to zku*vil" namisto "on to nedokazal" :-) Ikdyz samozrejme to lepe nezni :-D Ale lepe se pamatuje.

Kdyz se ale zamyslis nad timto slovnim spojenim, tak v Cestine nedava smysl ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak to spise smeruj na queshe asi...ja nechci aby ses za neco omlouval. Beru to jako tvuj nazor na vec a ty ber ten muj prispevek jako muj nazor na vec ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ana se díky semifinálové účasti v Carlsbadu posunula na 15. místo, Vika díky finále na druhé... Ovšem tam je mi to jedno, jestli je druhá Vika a třetí Masha nebo obráceně. :)

Jinak v Torontu se po odhlášení Viky dostala na její místo v pavouku Caro (podle pravidel). No, asi je to tak lepší. Takhle má Caro v 1. kole volný los a ve druhém pravděpodobně Soranu. Předtím měla v 1. kole Varvaru a ve druhém asi rozjetou Magdu... Tak snad z toho Caro vytěží co nejvíc, i když ani takhle to nebude jednoduché.

Těšil jsem se, jak budu mít v Torontu pět favoritek a po odstoupení Mashy a Viky tam mám "jenom" tři (Caro, Ana, Kiki). Zatímco Caro a Kiki začínají svou betonovou pouť, Ana se pokusí navázat na semifinále z Carlsbadu... Kiki začíná už dneska v noci, když v 1. kole hraje proti Sloane. No, pokusím se vydržet, ale docela mě štve, že je to takhle pozdě. Původně totiž Kiki měla hrát už od devíti, jenže po odstoupení Viky se změnil los a pořadatelé zároveň změnili program. No ale zase původně měla hrát v noci Caro proti Varvaře, takže to si nevyberu... Jinak mezi Kiki a Sloane očekávám zajímavý zápas. Fandím samozřejmě Kiki, ale trochu mě ten los mrzí, protože Sloane je mi taky sympatická. No, každopádně se pokusím vydržet, protože jsem na tenhle zápas zvědavý a na dvě takové pěkné holky se to snad vyplatí. :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist